| Auteur |
cd muziek omtoveren in http |
hennie Homepage Woonplaats: belgiƫ |
14-08-05 21:25
lieve jessica
ik zoek me ut lazerus
kan het dus niet vinden
(1)hoe zetje of eigelijk tover je een cd plaatje in een http bestand om muziek op je space te zetten .
(2)ik wil een berichtenbalkje op mijn space zetten dat lukt ook al niet heel vervelend pffff kun jij mij helpen
(3)waar kun je leuke dingen vinden voor de space en het moet makkelijk zijn om het erop te zetten ???
(4) ik wilde er ook een klein chatroompie op mn space zetten luktie ook alnie potvolblommeuh
kunnen jullie mij helpen stap voor stap tanks voor de hulp
leuke site trouwens ik heb er veel aan Elvisia
|
Jessica Homepage |
14-08-05 23:55
Hoi Hennie..
Jammer kom je space niet op.. tijdelijk niet beschikbaar, misschien straks wel weer.. Dat zijn me wel even een paar vraagjes..hihi..
Muziek op je space moet je uploaden naar webspace.. Sommige providers waar je je abonnement afgesloten hebt stelt dit als service ter beschikking. Tevens zijn er ook nog andere gratis mogelijkheden.. maar velen heb je niets aan omdat je snel door je bandbreedte heen bent, aangezien muziek best grote bestanden zijn en mp3 al helemaal. Kijk eens tussen mijn coole links op mijn space daar staan er verschillende tussen.. en begin eens bij de uploadhut, deze heb ik sinds gisteren gevonden maar zelf nog niets mee gedaan. Als je de muziek upgeload hebt krijg je de beschikking over een url=http:// Dan chatroom en berichtenbalken word niet toegestaan op msn spaces. Een tijdje geleden was het nog wel mogelijk met Iframe, maar is inmiddels door msnspaces geblokt. Je bent natuurlijk wel beperkt met html gebruik hier..
Liefs Jessica
|
Hennie Homepage Woonplaats: belgie |
15-08-05 20:39
verdorrie kwamje dr nie op raar hoor probeer het nog een keertje jessica
is er geen progama waar je een jepg of een gif iets veranderd in een http of kan dat niet ????
zou ik niet bij jou in de leer kunnen want ik snap er echt niks van
ik weetut je kunt maar 1 vraag tegelijk doen je hebt meerdere spacers kan ik je nie een paar uur huren voor een paar euro,s hahahahahaha lols
mijn spees ziet er best oke uit vinik zelf ik heb zelfs mn jongens geholpen met de beginsels maar ik heb het al een x getypt aan deze forum heb ik heel veel aan hoor tanks
liefs Elvisia
|
Jessica Homepage |
15-08-05 23:45
Hoi Hennie...
Ik ben op je space gekomen.. joepie.. en tot mijn verbazing... Elvis.. hihi. Ik heb er hier eentje die een doorbloede fan is... mijn pc staat dus ook vol met elvis... en ik vind je space toppie. En ja, je kunt niet alles in een keer leren... en ik kan niet alles in een keer uitleggen... Het meeste staat hier op het forum omschreven of op http://members.home.nl/alexjojojessica/spaceeditor.htm
Aangezien dat alles in html codes gaat zul je daar eens moeten starten en dan van boven naar beneden... oefenen... verwijderen als het niet goed is... en zo leer je iedere keer bij. grinnn voor een jaar geleden wist ik nog niet hoe ik de pc aan moest krijgen. Gewoon de stoute schoenen aan... dingen doen... en dan kijken wat er gebeurt... Wat kan er op je space fout gaan...??? Helemaal niets...
Liefs Jessica
|
Elvisia Woonplaats: belgie |
16-08-05 19:29
je hebt gelijk jessica wat moet ik nou zonder jou niets tog hihihi leuk dat jij ook een fan bent van elvis denk dat ik snel ff bij je langs kom speesen kijken hoe jij het hebt en wat jij allemaal er op hebt staan
ben erg benieuwd
wil wel koffie met gebak graag tanks lieve jessica als ik weer wat vragen hebt kom ik snel weer terug oke
groetjes met een dikke KNUF
Elvisia
|
Frans Nienhuis Woonplaats: Enschede |
25-08-05 07:53
Hey jessica , hoe moet je cd muziek uploaden naar de uploadhut ?? met de codes uit je space werkt t wel , maar hoe doe je dat met cd muziek?? ook met het kladblok ??
graag een antqwoord hierop.......
groetjes mij
|
Jessica Homepage |
25-08-05 13:12
Ha Frans.....
De uploadhut moet ik nog eens gaan testen... Ik heb ermee gewerkt en dat ging prima maar ik heb de laatste dagen een paar problemen ermee... Het is daar fijn dat alle bestanden toegelaten worden omdat je de player zeg maar voor de gek houd zodat je ook bv .asx enz bestanden af kunt spelen... In principe moet het gewoon ook mogelijk zijn met mp 3... maar pas op mp 3 die eten een hoop bandbreedte als je die gaat uploaden.. dus muziek van je eigen pc en vooral als je een hele playlist ermee wilt maken. Dit is ook het probleem om je eigen muziek op het net te krijgen.. de bandbreedte. Dus wil je een playlist maken met mp3 doe je gewoon hetzelfde vul het url in de playlist in... alleen je eigen muziek ervoor gebruiken is het probleem dat zul je moeten proberen...
Tevens heeft Dick hier een goede host voor gevonden, dit kost eenmalig drie euro

*** Klik HIER ***
Liefs Jessica
|
natje Homepage |
26-08-05 11:44
hoi jessica;
Ik ben al aangesloten op herejezus .nl en ik moet zeggen, dat het mij helemaal niet lukt om een url te krijgen van het liedje dat ik wil. ik heb zelfs al verschillende malen geprobeerd. Toch bedankt voe alle andere tips die ik al heb kunnen gebruiken.
groetjes natje
|
Jessica Homepage |
26-08-05 13:07
Ik ben er niet bij aangesloten (nog niet) Maar Dick is er heel tevreden over, misschien dat hij er een uitleg over wilt geven in een nieuw onderwerp. Aangezien dit een klein forum is en ik vaak genoodzaakt ben om onderwerpen te verwijderen....
LIefs Jessica
|
Karin van riel Homepage Woonplaats: sint-oedenrode |
12-09-06 18:29
heeJ !
uuh..
ik wil muziek op me space zetten.. BEN ER AL ZOOOOOOOOO LANG MEE BEZIG.. en toen kwam ik hier terecht
Kun je het me uitlegge.. hier onder .. uuh wil je even zeggen wat je nou precies in moet vulle bij die 5 dingetjes..:O Ik snap er geen hol van!:O
xx Karin
URL: (Supported: WMA, WMV, WAV, AVI, MPG, MPEG, MP3, ASF, ASX, SWF)
Position in sec: (whole numbers)
Times to play: (whole numbers)
Rate to play: (e.g. 1.5)
Display Mode: Invisible None Mini Full
|