| Auteur |
kun .... |
|
Boletin |
29-07-05 10:44
kun e ook 2 of meer space makken ???
|
Dick Homepage |
29-07-05 17:43
Nee dat kan niet met hetzelfde email adres.
Dus als je twee spaces wilt zul je er nog een account bij moeten nemen.(bv msn en een hotmail of zoiets )
Groetjes
Dick
|
Jaap Ton Homepage Woonplaats: Geldermalsen |
29-07-05 18:02
Hoi,
Niet het juiste topic, maar ik kan geen nieuwe aanmaken (max. 100)
Geweldig een forum waar je zoveel kunt leren (met elkaar) over msn-space!
Mijn probleempje is dat als ik zoek met "In MSN spaces zoeken", mijn space niet gevonden wordt. Je kunt je dan aanmelden met je url nij MSN, maar ook dat geeft tot nu toe geen resultaat.
Heeft iemand een idee?
Groetjes,
Jaap
|
Dick Homepage |
29-07-05 22:19
Hoi Jaap Ton
Ik heb het zelfde, het schijnt dat je niet naar je eigen space kan zoeken, ook bij bij gewerkte space ben ik mn eigen space nog nooit tegen gekomen.
Zal wel iets van msn zijn , maar ben je je eigen space dan kwijt?? grinnnn
Groetjes
Dick
|
Anneke Homepage |
29-07-05 23:41
Als ik in Google "vergaarhoekje" intikt.. word ik gelijk gevonden
|
Sare Cools Homepage Woonplaats: Reet |
01-08-05 18:13
Hey een paar minuutjes gelede zat ik op de site van joke
http://spaces.msn.com/members/engeltjesenco/
---> een prachtige site!!!!!! ze heeft heel mooie teksten met figuurtjes staan, zelf kan ik dit niet... spijtig genoeg!!!
En nu mijn vraag Mijn allerliefste vriendje word op 6augustus 19 jaar en ik zou graag op mijn space ook zo' n mooie weblog willen voor zijn verjaardag... wie kan mij helpen door tips te geven of is zelfs bereid een stuk te maken... natuurlijk word jullie naam enzo vermeld... het zou voor mij en mijn schatteke natuurlijk prachtig zijn...
voeg me toe op msn sare_cools@hotmail.com
alvast bedankt!!!!!!!!!! Kusjes en groetjes
|
|
Cindy |
01-08-05 18:23
Hey!
Als je niet op je space kan komen en je kunt hem niet vinden heb je hem nog wel maar zou ik maar eens bij instellingen kijken! Waarschijnlijk heb je je space/site/forum dan zo ingesteld dat alleen de mensen die jij in je msn ledenlijst heb staan op je space/site/forum kunnen komen! Ga je naar je space/site/forum toe en kijk is bij instellingen ik geloooooof dat ik het wel goed heb? Haha xXXx Cin dy
|
|
Mr X |
08-08-05 17:02
eeeey,, Cool Forum
Wil iemand voor mij de code van watskeburt zoeken?
(die van mij doet het nie)
PLease....
Groetjes, Mr X
|
|
Mr X |
09-08-05 16:44
???????
|
Dick Homepage |
09-08-05 17:24
Hoi X
Deze doet het wel.
http://www.kicken.com/video/watskeburt.wmv
Groetjes
Dick
|
|
Mr X |
09-08-05 18:33
Dankeeeee!!!
|
|
Bad_Boy |
14-08-05 21:43
Weet iemand miss waar je Msn 8.0 kan downloaden??
Alvast bedankt...
Groetjes,
Bad_Boy
|
Jessica Homepage |
14-08-05 23:57
Hoi .....
Msn 8.0??? Nou daar ben ik ook wel eens nieuwsgierig na. Zal eens gaan spieken, of is het een betaversie?
Liefs Jessica
|
Dick Homepage |
15-08-05 13:02
Hoi
MSN 8.0 GRINNNNNN
FABELTJE,msn7.50244 is echt de aller nieuwste en helaas alleen nog maar in het italiaans te downloaden en alleen voor beta testers.
Het nieuwste wat redelijk werkt zonder al te veel bugs = 7.50162 maar dan ook gelijk de patch er op zetten.
Groetjes
Dick
|
|
No Name :p |
16-08-05 19:27
Yo mensen, kheb een vraag: Bij Msn 7.0 kun je doorlopend Buzzers sturen als je hem op bezet hebt staan, kan dat ook bij Msn 7.5?
Groetjes,,
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
|
17-08-05 14:53
?????
|
Jessica Homepage |
17-08-05 15:00
Ha no name...
Misschien dat dick het weet.. of iemand anders, ik weet het niet!!! Heb zelf geen 7.5...
Heb wel gehoord dat er nog bugs in moeten zitten..
Liefs Jessica
|
glossie Homepage |
17-08-05 15:28
hij zit vol bugs , en de nieuwe die het wel goed doet komt pas in sept , me mannetje is tester voor msn , en die vindt deze niets , je kan bv niet te veel openhebben staan ,want bewegende achtergronden laten alles dan traag verlopen , de winks doen het veel al niet , en je kan moeilijk terug naar boven scrollen , dus beste is evne geduld hebben
|
|
17-08-05 19:59
Oooh ok.....
Bedankt
|
|
Jack Carver |
18-08-05 22:47
Yo mensen..Ik zit dus met een probleem Als ik een clip op mijn space zet hoor ik alleen geluid das best k*t(de Clip van Eminem - Ass like that ) Wat doe ik in godsnaam verkeerd??
Kan iemand mij miss helpen....
|
Jessica Homepage |
19-08-05 11:28
Hoi Jack...
Dit ligt aan het bestand.. nou weet ik niet meer welk bestand.. het is wat dus alleen met geluid afspeelt.. Dus je doet denk ik niets fout hoor... Maar je moet wel op zoek naar iets anders, want je krijgt er echt geen beeld bij... Of je zou het moeten proberen en het in de windows media player moeten zetten... en niet in je weblog..zie onderwerp... "de mediaplayer"...
Liefs Jessica
|
ina Homepage Woonplaats: enschede |
19-08-05 18:45
hai jessica misschien klinkt het raar maar kun je mij en simpel antwoord geven op een simpele vraag hier komt ie kun je javascripts omzetten in html de ene zegt nl dat het wel kan en de andere dat het niet kan wat is er nu waar?
|
Jessica Homepage |
20-08-05 11:51
Hoi Ina...
grinnnnn hier heb geen antwoord op... want dit weet ik echt niet.. of dat mogelijk is... het lijkt mij van niet... !!! Om die effecten te creeëren met html die je met javascrips wel kunt...
Liefs Jessica
|
|
ina |
23-08-05 18:48
sorry dat ik nu pas reageer hoor maar ben druk geweest vandaar, maar in ieder geval bedankt voor je antwoord.
weet je wat ik wel raar vind dat de mensen die zeggen dat het wel kan je geen codes of iets dergelijks kunnen geven hoe het moet dus ik denk ook dat het niet kan
|
Jessica Homepage |
23-08-05 20:19
Hoi Ina...
Nou dan is het wazelkoek..
Liefs Jessica
|
|
Jack Carver |
25-08-05 15:14
Wilt iemand alstublieft de code van eminem van ass like that (clip) zoeken( en dan dat er zo' n media player bij zit ) mij lukt het egt nie
Groetjes, Jack
|
Jessica Homepage |
25-08-05 16:19
Hoi Jack..
Voor een mediaplayer.. kijk bij onderwerp powertoys... en kun je op mijn space lezen hoe het moet om hem op de space te krijgen... en clipjes en muziek zoeken daar heb ik helaas geen tijd voor...daar kan echt wat uurtjes in gaan zitten als je een speciaal nummer wilt hebben, en veel sites zijn beveiligd...
Liefs Jessica
|
|
Jack Carver |
25-08-05 17:29
|
Benjamin Homepage |
25-08-05 17:59
hi Jessica of wie dan ook,
Kun je eigelijk ook een eigen afbeelding van op je computer op je space zetten, ipv die achtergronden die er al staan?
Alvast bedankt!
|
Benjamin Homepage |
25-08-05 18:26
Sorry hoor,
Maar ik las net mijn vraag na,
ik bedoelde natuurlijk een afbeelding van op je computer als achtergrond op je space zetten, ipv de achtergronden die er al staan,
zou je willen zeggen hoe je dat doet?
Alvast bedankt
|
|
Benjamin |
25-08-05 18:47
Sry sry sry,
Ik heb nog één enkel vraagje,
ik heb ooit eens een space gezien,
en der stond een spelletje op, ik weet niet meer welk
en ook niet meer welke space,
maar weet jij hoe je een spelletje op je space zet?
groetjes...
|