logo

Dit forum is vol en verhuisd naar http://freegoodies.mods-center.com/forum.php?forum=7637 liefs, Jes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Statistieken

Dick
Homepage
09-06-05 21:14
Hoi Jessica.
NOG een vraag (heb je hem weer ),,als ik bij mn statistieken kijkt zie ik dat er veel de zelde space staat,komt deze persoon zo vaak langs,of is het mischien zo dat iemand anders via haar space bij mij komt.Hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Groetjes
Dick

Jessica 09-06-05 22:14
Grinnn ja ik snap hem.. dit heb ik me ook weleens afgevraagd.. Hoezo? Val ik door de mand????? grinnnn...We kunnen het wel even checken als je me één space geeft waar jij als link opstaat ga ik er naar toe.. en kijk je of ik in je statistieken sta???? of andersom..grinnn Ben zelf eigenlijk ook wel nieuwsgierig??? Want ik zou het eigenlijk niet weten..

Liefs Jessica...

Dick
Homepage
10-06-05 11:26
Hoi Jessica.
Nee hoor je valt niet door de mand,je heb je goed ingedekt,hehehehe.
Maar er zijn er wel twee die heeeeeel veel bij me rond spacen,dus daarom was ik wel benieuwd.
FF om te chekken(schrijf je dat wel zo?)kunnen we wel via de site van mn dochter doen:::bla bla bla en dan xuxa22.
Daar staat mijn link ook op.
Ben benieuwd.
Groetjes
Dick

Jessica 10-06-05 13:08
Hoi Dick...

Ben even bij je geweest en heb even de space van je dochter in mijn favorieten staan (leuke meid trouwens...!!!)Trouwens zie je mij dan in je favorieten staan...rond kwart voor één.. Want ik ben dus eigenlijk via dit forum op je space gekomen...Dit gaan we uitpluizen want dit wil ik ook wel eens weten.. hoe dat zit..!!
Vanavond komt dit spacespook voorbij... onzichtbaar..of niet? grinnnnn

Liefs Jessica

Dick 11-06-05 17:04
Hoi Jessica.
Ik snap er echt geen XXX meer van. volgens mn statistieken als volgt:' 23"33//morespaces.aspx
23"41//iemand binnen maar niks te zien wie of wat.
23"44//xuxa5480/persspaces.aspx.
Maar ik zie wel om 22"41 één van mn dochter,terwijl ik zeker weet dat zij het niet geweest kan zijn,en om 22:44 iemand binnen zonder te kunnen zien wie of wat. En mn pc klok staat echt goed.
IK denk dat we op deze manier nog niks weten.
Ik hoop dat je dr wat aan hebt.
Als je weet hoe het zit hoor ik het graag van je.
Groetjes
Dick

Jessica 11-06-05 18:15
grinnnn... Nou ik weet het denk ik nu wel...grinnn aangezien.. ik via je dochter bij je bent geweest.. denk ik dus dat die space dan in je statistieken aangegeven word..!!! De tweede keer heb ik gewoon je adres in mijn browser geplakt..dit wil dus zeggen dat ik dan onzichtbaar ben.. en word er niets aangegeven in je statistieken.. Dus je dochter heb ik nu in mijn favorieten staan, dus zij kan dus niet zien dat ik bij haar geweest ben..bij haar heb ik dus op jouw link geklikt op haar space.. en dan zie jij haar in je statistieken terwijl ik dan ben geweest..!!! Ik denk dat het zo in elkaar zit.. Maar vanavond zal ik het nog eens doen..!!!

Liefs Jessica

Dick 11-06-05 19:34
Wastikweer
Begrijp wat je bedoelt,maar hoe is het nu,,ik heb jouw bij mn favo' s staan en klik die aan kan je het dan zien dat ik het geweest ben ,of alleen als ik ook bij jouw favo' s sta.Ik kom vanavond wel even bij jouw spoken en wil het op drie manieren proberen,,,rechtstreeks in typen in mn explorer,, via de link naar jouw op mn space,, en via de link naar jouw op een andere space (gebruik die van mn dochter wel,,vind alleen vreemd dat de tijden niet kloppen,heb er nog eens goed naar gekeken en verschil is precies een uur,(zomertijd?).
Wel jammer dat je zo nooit kan zien wie er nu eingelijk allemaal geweest zijn.
Nou we zien wel.
Groetjes
Dick

Jessica 12-06-05 01:12
Grinnnn Hier is Caspertjuh..

woehahahahah ik heb dubbel gelegen hiero.. die sluipende was al helemaal geweldig..

Nou dat is me ook wat..!! Ik zie alleen die keer dat je via je eigen space op mijn space bent geweest..!!! De andere twee keer staat er niets...!!! Maar hoe kan het dan dat als ik op spaces klik in mijn statistieken.. en er op hun space geen link van mijn space te vinden is???? Snap er geen hol van.. lekker brainstormen..grinnn

ps lekker muziekie hé... effuh lekker afreageren..grinnn

Liefs Jessica

SPOOKJE 12-06-05 02:34
Volgens mij klopt er helemaal niets van die statistieken..Ik zie wel dat je via de space van mn dochter bent geweest en die andere niet, dat zou dus precies anderom als bij jouw zijn ?
Wel frapant dat we alle twee precies op de zelfde tijd dit gedaan hebben
Maar klopt bij jouw de tijd wel?,want bij mij staat die precies uur achter.ik zou niet weten waar ik kan veranderen.
Groetjes
Spookje

Jessica 12-06-05 16:45
Grinnn.. Hier capertjuh..

Welke tijd bedoel je dan??? In je statistieken??? Want je kunt bij je instellingen wel één tijdzone aangeven...!!! Misschien dat het daar aan ligt..

Liefs van de mij...

Spookje 12-06-05 18:05
HIHIHI.
Stom dat ik daar over heen gekeken heb,inderdaad de tijd stond verkeerd, bedankt.

Groetjes en een kunff
Spookje

Jessica 12-06-05 19:38
grinnnn Welkom back in Holland..grinnn

Liefs Jessica

Marianneke
Homepage
15-07-06 22:22
Hoi,

Wil hier ook ff reageren, snap er nl ook niets van, als ik bij mijn statestieken kijk dan staat er heel vaak mijn eigen space vermeld, terwijl ik helemaal niet thuis was.
Groetjes,
Marian

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie