Welkom bij het demoforum
1 2 3 4 5  > >>
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Geesten bestaan?

foadbroer
Homepage
31-07-07 14:18
wie kan het mij bewijzen bestaan ze of bestaan ze niet
de een zegt van wel de ander van niet.
ik geloof wel dat ze er zijn maar heb ze niet gezien.
en dat wil ik ook niet.

wie heeft het weleens meegemaakt.

dat je denkt:wie zij dat
of :dat je denkt dat je gevolgt word
hoor je stemmen.

deel je ervaring met ons . groetjes foadbroer

alex
31-07-07 14:20
jah ze bestaan ik heb ze gezien en gevoeld
ik ben geen helderziende maar ik weet het zeker dat ze er zijn.

geest 11 31-07-07 14:29
jah ze bestaan niet duss

laila 12-08-07 19:49
Ze bestaan ! ik heb ooit een man in mijn kamer zien staan en ook een huilend meisje ik ben me dood geschrokken en heb met een vriend gepraat die 2 jaar ervaring met geesten heeft hij zegt dat het geesten waren en ik geloof het ook
alleen er zijn maar weinig mensen die er in contact mee komen ik ga je niet zeggen hoe want dat kan heel gevaarlijk zijn en ik wil niemand in de problemen brengen

Xx laila

laila 12-08-07 19:51
TIP: Nooit en ook NOOIT glaasje draaien dan wil je jezelf ook echt in de problemen brengen !

laila 12-08-07 19:53
pas vooral op want geesten kunnen je overnemen en je aan de drugs laten gaan in amerika heeft zelfs iemand daardoor zijn eigen ouders en klasgenoten doodgeschoten !

foadbroer
19-08-07 15:29
jah iedereen zegt niet glaasje draaien enzo maarjah wel intresant maar ik zal het nooid doen hoor.

ik geloof zeker in geesten maar wil ze niet zien

Wil 20-08-07 19:38
Er is maar één gesst die met je aan de haal gaat...
En dat is je EIGEN!

Kaka 26-08-07 19:14
Er is hier allemaal gezeur over geesten
de ene zegt:Geesten bestaan en ze doen flauw
De andere zegt:Geesten bestaan niet het is verzonnen
Zo gaat het maar door :@
Maar ik heb een goed antwoord voor deze vraag
Geesten bestaan die echt
Antwoord:Ja je bent zelf een geest

jan 22-09-07 08:46
aaahhhhhhhhh

jan 22-09-07 08:47
neeeeeeeeee hij pakt me
help
s.o.s

angail 22-09-07 11:54
ze bestaan egt wel!!

ik had er 1 op de foto staan je kon een wit gestalte zien en een gezicht. best eng

zelf heb ik ze gezien toen ik klein was. Dus ik geloof er 100% in

Rowan
22-09-07 16:43
Geesten bestaan.
Dat zeg ik maar als mensen zeggen dat er maar een geest is (Je eigen) dan vinden hun dat.
Jou mening
Ik geloof er 100% in zins mijn 6e erg jong oh
Dat komt omdat ik ermee in contackt ben gekomen..
Je moet zelf weten of je het geloofd
Iedereen zijn eigen mening(a)
Groetjes Rowan.

lies
28-09-07 11:46
hallo,
ze bestaan echt,ik heb nooit geloofd TOTDAT mijn oma overleed in spanje,die nacht sliep ik in dat ziekenhuis.
s nachts werd ik wakker en hoorde de andere mensen duidenlijk praten.
ik wilde roepen maar ik kon niks uitbrengen.
op de muur verscheen een lichtbol dat steeds groter werd.
zo fel dat ik er haast niet naar kon kijken(bang was ik HEEL bang)en ik kon maar niet roepen het leekt geblokt.
daar stond langzaam maar zeker mijn omadie die nacht was overleden.
ze vroeg me of ik door wilde geven aan mijn opa dat hij maag,long en huid kanker had.
in gedaachten ben ik vragen gaan stellen en ze gaf me antwoord HET WERKTE.
die dag erop was ik stil,bang en helemaal van de kaart.
ik heb mijn opa verteld wat er die nacht gebeurd was.
hij lachte me uit en geloofde het niet.(hij had nergens last van zij hij )
gelukkig met behulp van mijn moeder is hij toch naar de dokter gegaan toen we terug in nl kwamen.
na wat onderzoeken (KREEG IK GELIJK)
exact de plaatsen wat mijn oma mij die nacht verteld had daar had hij die enge ziekte.
sinds dien geloof ik.

groetjes lies

LOL 03-10-07 19:08
Dus je weet het niet zeker...

Gastenboek  |  Gratis website  |  Spellen spelen  |  Gratis forum  |  Clipjes  |  Gratis kerstcadeaus  |  Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
blonde dolly 04-10-07 11:48
het is egt waar ze bestaan gewoon he. ik sie nog vaak de geest van m'n overleden broer en op de plaats waar m'n vader op de stoel zat voel ik een kauwte. natuurlijk zien m'n hussen dat ook ze weten precies waar de stekken van de overleden fucksia's begraven liggen. ik heb al de hulp van father merrin ingeroepe maar helaas ligt die met sister anne me IK te ketsen.

blonde dolly 04-10-07 11:52
Ik wil ook nog ff seggen dat mijn goede vriend Johan Lullemans diverse waarnemeningen heeft gehad die werkelijk zeer binnenkort opgebaard gaan worden

iemand 05-10-07 12:14
Erg grappig, ben je ergens anders uitgekotst probeer je het maar hier?
Laat je nakijken je bent echt zieker dan ziek.

Wil 07-10-07 01:07
Valt het jullie niet op dat deze 'geesten' zich vooral 's avonds en 's nachts 'openbaren' als jullie in bed liggen? We zijn dan heel gevoelig voor fantasieën en emoties. Een horrorfilm overdag bekijken doet je niets, maar 's nachts.....! Wat voor angst geldt, geldt ook voor verdriet. Liefdesverdriet, verdriet om een overledene. Het wordt op je slaapkamer allemaal veel heftiger. Logisch, daar is geen afleiding. Je wordt volledig met je eigen geconfronteerd. 'S nachts gaan je emoties verder in je droom. Of je bent 'half wakker' en denkt van alles te beleven. Het hypnotiseert je. Dat kan heel eng en realistisch overkomen. Maar nogmaals: Er is uiteindelijk maar één geest die met je aan de haal gaat... en dat is je EIGEN! Succes!

Christophe 08-10-07 17:27
shit maat geesten bestaan echt niet oe kan je het bewijze ja zeker zeggen keb er gistere gezien leugens noem ik da en al die foto's FAKE er bestaan genoeg trucjes om zulke fotos te maken als ze al trollen kunnen maken met film effecten alsublieft zeg wie er in gelooft is dom en achterlijk en dat meen ik

GEESTEN BESTAAN NIET!!!!!!!!

glitterglamour
Homepage
15-10-07 12:31
zullen we wedden dat ze bestaan???(A)
Ze bestaan echt hoor! Ik kan ze voelen, ruiken, zien, zit in onze familie! Hoe verklaar je anders al die geheimzinnige dingen???
achja,
www.glitterglamour.come2me.nl!

Astrid 16-10-07 19:22
Hee!
voor de mensen die denken dat ze niet bestaan...
WEL dus !
ik heb een keertje met een paar andere vriendinnen ''ge-glaasjedraait''
en ik moest het woord doen, omdat die andere allemaal het niet durfden.. ik begon met de vraag; is er een geest aanwezig...
ik herhaalde hem een paar keer.. en 5 minuten later kreeg ik antwoord.. JA. ik stelde nog wat andere persoonlijke vragen zoals; hoe heet u.. en; waar komt u vandaan. en hij antwoorde heel gewoon en vriendelijk. later zei hij dat hij rust wou. en toen stopten er ermee.
Dit is echt geen flauwekul! want ik spot echt niet met de geestenwereld ! dat is ziek...
maar ik advieseer de mensen die niet zoveel over glaasjedraaien weten..;

je moet de juiste emoties tonen, en vooral de juiste vragen! je kan de geesten boos maken.. en dan gaan ze rare dingen met je doen...
Doe het niet, voordat je er meer over weet!
nou ik hoop dat mensen nu anders denken over geesten, en niet zo slecht over ze denken.

doei. x

Goldenviper 20-10-07 14:46
Ik moet een spreekbeurt maken voor school over geesten
ik geloof ook in geesten maar niemand anders van me klas geloofd erin

claudia 30-10-07 16:39
erheeft in de krant gestaan dat als je gaat glaasje draaien dat die mensen binnen een weekj gek werden en binnen een jaar doodgingen jlpm69

MANDY.
30-10-07 18:17
Me vriendin sliep een keer bij me ..
we hadden kaarsjes gestolen ,
toen gingen we naar bvoen , we staken ze aan en gingen er om heen zitten , niet zo slim natuurlijk
maar er gebeurde niets :O
later gingen we dansen lol :P
en er stondenpotlodenbakjes op me burotjeh ,
Die vielen in 1 keer 1 voor 1 om we waren echt bang maar me waren alleen thuis ,we konden niet zo veel doen ..
ik geloof er wel in .. maar niemand kan het je wijs maken..
en iedereen heeft zijn eigen meningen

Andreaz 31-10-07 13:46
Jullie waren aan het dansen en toen vielen er potlodenbakjes om.

Tja als dat geen bewijs is voor het bestaan van geesten dan weet ik het ook niet meer. Want iedereen weet dat geesten van dansen houden en potloodbakjes erg belangrijk vinden.

Gebruik je verstand mensen.

Andreaz 31-10-07 13:49
erheeft in de krant gestaan dat als je gaat glaasje draaien dat die mensen binnen een weekj gek werden en binnen een jaar doodgingen

Welke krant was dat? Wat was de datum van die krant?
Hoe heetten de slachtoffers? waar woonden ze?
Wie heeft dit verhaal de wereld in geholpen?
Had die persoon daar belang bij?

Gebruik je verstand mensen.

anoniem 02-11-07 12:04
Je hersens zijn getraind om gezichten te zien, omdat die meestal bekende vormen hebben (omtrek, ogen, neus, mond etc.) daardoor lijkt het of je een "geest" ziet terwijl je eigenlijk alleen maar een gedachte van jezelf ziet.

predence
06-11-07 13:28
ik ben opgenoomen vanwegen geesten ik zie ze wel degelijk elkedag niet echt een pretig gevoel daarom moet je ook niet glaasje gaan draaien of zo want dan roep je aleen kwaade geesten op niet dat ik dat heb gedaan

Wil 06-11-07 16:44
Als ze werkelijk bestonden had je niet opgenomen hoeven te worden....

Thea 29-11-07 12:45
Wat verstaan jullie onder geesten? Overledenen? Kan. Ik ben wel een medium en kom ze regelmatig tegen. In boze geesten geloof ik niet. Mensen die overleden zijn houden het karakter dat ze hier op aarde ook hadden. De pestkoppen die hier op aarde leefden zullen ook in het hiernamaals pestkoppen zijn en blijven.......
Is er overigens nog iemand die fatsoenlijk Nederlands schrijft?

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes
1 2 3 4 5  > >>
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie