1 2 3 4 5  > >>
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

werkt het melk dieet?

No_name 28-12-10 20:22
ik kwam dit dieet tegen:
Dag Innamen Aantal kcal
Dag 1 6 glazen 0 % vet melk 360 kcal
Dag 2 4 glazen 0% vet melk + 2 appels 360 kcal
Dag 3 2 glazen 0% melk + 2 appels + plak kaas ( zoveel als je wilt maar hou controle ) als je 1 plak kaas doet komt het uit op 330 kcal
Dag 4 4 glazen 0% melk + 1 appel + 1 stuk vlees ( ik doe 3 plakjes rookvlees) Als je ook rookvlees doet komt het uit op 445 kcal
Dag 5 2 glazen 0% melk + 2 appels + 1 ei + 3 plakjes rookvlees 385 kcal
Dag 6 2 glazen 0% melk + 1 appel + 3 plakjes rookvlees + 1 ei + plakje kaas 415 kcal
Dag 7 3 glazen melk + 3 appels 360 kcal
Dag 8 2 glazen melk + 3 appels 300 kcal

Wat info.

Als je onder de 48 weegt zal je minder gewicht verliezen. Als je boven de 49 weegt zou je gewoon 7 kilo kunnen verliezen. En je moet je er echt aan houden.
waarom dit dieet zo goed werkt? dat zal ik uitleggen..
je lichaam heeft 3 soorten brandstoffen: koolydaten, vetten, eiwitten. De eiwitten zijn de bouwstoffen van het lichaam, koolhydraten en vetten de brandstoffen.
Met dit dieet gaa je koolhydraten en vetten weglaten uit je voeding.
Je lichaam zal na een dag geen brandstofreserves meer hebben zodat je je lichaam dwingt je opgeslagen vet te gaan verbranden terwijl je gewoon je spieren behoud.
Het dieet brengt je lichaam in \\\\\\\"ketose\\\\\\\". Dit is een fysiologisch proces waarbij de vetreserves worden omgezet in energiebron. Door de inname van eiwittenblijft de spiermassa goed en vermijd je het yoyo effect.
Je verliest alleen vet. Je zal je ook niet moe voelen want eiwitten geven langere energie en je eetlust verdwijnt ook.

mijn vraag:
werkt het? heb je het geprobeerd? viel je af? was het te doen? viel je alleen vocht af of echt vet?
ik probeer nu op mijn bmr ( te eten en te sporten, maar als ik in een paar dagen een grote sprong kan maken in mijn gewicht doe ik dat liever...

hoop snel wat te horen

bmr: basal metabolical rate, oftewel je calorie behoefte
hier uit te rekenen, behoorlijk precies.
http://www.giantpt.com/voeding-gewicht/algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte.html

Hotforum
Gratis je eigen forum
Chelsey
28-12-10 21:39
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, onder andere omdat ik melk echt vreselijk vind..

Maar ik denk dat dit wel goed kan werken, het is in ieder geval het proberen waard voor die 8 dagen. (:

Colalight
29-12-10 00:13
Tuurlijk werkt het. Kijk hoeveel calorieën je per dag in neemt! Daar valt iedereen wel van af ;-) (als je normaal gewoon standaard +/- 2000 kcal per dag eet)

xxx

Sam
Homepage
29-12-10 00:43
Je zal gewicht verliezen door het verminderde aantal caloriën. Je zal ook gewicht verliezen door de grote hoeveelheid eiwitten die je tot je neemt en de kleine hoeveelheid koolhydraten. Dat gebeurt eigenlijk ook bij bijvoorbeeld het Dr. Frank dieet.
En ik denk juist dat je van 100 kcal aan melk minder verzadigd raakt dan van 100 kcal aan kaas, aangezien dat vloeibaaar is.
Ikzelf zou het wel volgen (als ik op mezelf zou wonen=( ) omdat je je dan minder vol voelt van eten.

liefs

No_name
29-12-10 08:41
ik heb geprobeerd af te vallen door bijna niets te eten, maar toen kwam ik aan... schijnbaar omdat mijn lichaam alle calorien die ik wel binnenkreeg op ging sparen.
ze zeggen dat dit niet gebeurd bij dit dieet.
maar ik ben zo bang dat het niet werkt.
bovendien, ik won thuis, ik moet gewoon avondeten mee eten.
en ik kan er verder niets over vinden op internet XD

Katy
29-12-10 09:45
Ik ga het uit proberen .
En daarna zal ik zeggen of het werkt of nie.
Ik wens jullie veel succes
In 2011 zonder al te veel eetbuien.
dus zou zo zeggen hou je dun! ...

No_name
29-12-10 10:46
hahaha, is goed. laat het me weten!

Katy
29-12-10 10:57
Zal ik doen.

No_name
29-12-10 15:45
tof!
maar als er anderen zijn die ervaringen hebben, tell me!

somnia
29-12-10 16:12
ik ben ook wel benieuwd of dit werkt.

kan iemand mij vertellen of dat zo is dat je aankomt van bijna niks eten?
ik kan namelijk heel makkelijk niks eten en bv alleen een klein beetje avondeten, maar heb ook t idee dat dit niet goed werkt...

hoe vallen jullie het snelste af?

Katy
29-12-10 16:13
Ik kan niet door doen met het dieet want het valt men ouders te fel op!
Sorry ,ma wil echt nie da ze het tewete kome .
Vandaag was een k. U. T. Dag moest ete van men ouders ze zijde bij dag 1al Da ik tewijnig at zo dus doe het terug op de oude manier.
Sorry

lostinhungerlan
29-12-10 17:48
Ik doe het de hele tijd.
het werkt super goed, het gaat snel en je verbrand puur vet. Je ziet binnen een paar dagen al echt verschil. de eerste keer dat ik het deed was ik binnen 1 week een broekmaar lichter.
met het melk dieet heb ik vanaf 53 kilo de 42 kilo bereikt maaar je moet je er wel precies zoals het geschreven staat aanhouden anders heeft het geen zin. Of naja iedergeval nix eten met koolydraten! geen suikers geen brood enz.
xxx

No_name
29-12-10 18:24
echt? vet ^^
maar ik vrees dat ik wel mee moet eten met het avondeten.
en ik eet geen vlees. heb je daar misschien tips voor?

Soraya
29-12-10 18:33
nulIs er ook een bepaald tijdstip waarop je die glazen melk moet drinken of maakt dat niet uit? En zo ja, Wanneer dan?

No_name
29-12-10 22:57
ik neem aan dat je dat kunt verdelen over de dag..
in drie porties ofzo, of 5 of 6

Hotforum
Gratis je eigen forum
Soraya
31-12-10 01:18
Mag je wel vollop water blijven drinken?

Nijlpaard
Homepage
31-12-10 09:05
Ik heb vorig jaar een paar dagen melkdieet gevolgd, en niet helemaal precies zoals staat voorgeschreven, omdat ik ook geen vlees eet. Ook ben ik na 4 dagen een weekend thuis geweest en ging daarna gewoon weer verder toen ik weer op mijn kamer was. Ik was er wel mee afgevallen, maar dat kan inderdaad ook komen door het weinige kcal. Nou is het wel zo dat je reserves koolhydaten verbrand worden, omdat je vooral eiwitten eet en bijna geen koolhydraten, terwijl je die gebruikt om energie van te maken.
Dus in theorie zou het goed moeten werken

No_name
31-12-10 10:25
oke, dan denk ik dat ik het half ga volgen.
het liefste zou ik het helemaal volgen, maar ik kom niet 8 dagen achter elkaar onder het avondeten uit.
en als ik zeg dat ik een dieet wil volgen vinden mijn ouders dat toch onzin.
dus dat wordt ochtend & middag melk, en 's avonds avond eten
en al het vlees vervangen door kaas ofzo...
werkt ongetwijfeld minder goed, maar dat zou toch op zijn minst een paar kilo moeten schelen, toch?

lostinhungerlan
01-01-11 17:04
Dat melk dieet komt trouwens van mij site hihi
Dat verhaal heb ik geschreven.

Je moet je er PRECIES aanhouden zoals het er staat .
het heeft dus geen zin om sochtends en smiddags melk te doen en savonds normaal avond te eten .

dit dieet werkt zo goed omdat je lichaam in KETOSE komt.
het ligt dus niet percee aan de lage kcal.
En dat ketose proces daar gaat het om. Dat is het proces dat je lichaam puuuuur vet is aan het verbranden omdat de koolydraat reserves op zijn. Heel simpel, je lichaam haalt zijn energie uit koolydraten. Zijn er geen koolydraten meer dan worden je vet reserves aangesproken.
Na dag 1 van het melk dieet is je lichaam is ketose ( het duurd min. 1 dag voordat je koolydraat reserves op zijn)
Vanaf dag 2 zit je dus puur vet te verbranden, dat zul je waarschijnelijk dan ook merken aan een slechte adem ( teken vandat je lichaam in ketose is) En omdat je puur vet verbrand als je in ketose bent zul je ook merken dat je broek in 1 week echt te groot gaat worden.

Maar het doel is dus van dit dieet dat je in ketose komt en als je eenmaal in ketose bent en je eet iets wat niet mag in dit dieet ben je ook meteen weer uit de 'ketose' stand. En dat zou jammer zijn want het duurd min.1 dag voordat je daar weer in bent.
+++++++ ketose stand heeft zoveel voordelen > je hebt bijv nauwelijks honger
Als je meer vragen heb kan je me trouwens ook mailen.
( je moet dan even me email vragen)

liefs fleur ( lostinhungerland & welovperfection)

No_name
01-01-11 17:39
Hey,
dan klopt wel geloof ik.. ik heb hem inmiddels op meerder sites gevonden.
mag ik je mail adres? ik wil je liever het mijne hier niet geven...

lostinhungerlan
01-01-11 19:31
Jaa ik geef je even mijn 'neppe' email adres.
Dan moet je die maar even toevoegen en vanaf dat email adres geef ik je wel mijn echte email adres :P

fleur_ceres@hotmail.nl

( laat even weten als je me heb toegevoegt)

liefs x

No_name
01-01-11 19:53
he, ik heb je toegevoegd op msn, heb er ook een berichtje gestuurd!

Yes
02-01-11 23:42
Mijn ouders hebben liever niet dat ik het doe maar als ik vitaminepillen slik dan mag ik het proberen zolang ik maar op mijn gezondheid let mag je trouwens (zwarte)koffie zonder suiker drinken

Ikke
03-01-11 00:00
Mogen die drie plakken rookvlees ook 1 stuk vlees zijn? Mag je magere melk drinken in plaats van 0 procent melk?
Als je dit dieet 8 dagen volgt mag je daarna weer gewoon gaan eten, zonder jojo-effect?

lostinhungerlan
03-01-11 16:04

Je kan de 3 stukken rookvlees ook vervangen door gwn vlees MAAR gwn vlees moet je maken met olijfolie..
Je hebt met dit dieet bijna geen jojo effect want je behoud je spiermassa waardoor er geen jojo effect kan plaatsvinden.
Als je na dit dieet gaat snoepen, natuurlijk kom je dan weet aan. als je normaal gaat eten blijven er echt blijvende kilo's af.

geloof me dit is echt een ideaal dieet!
de 12 kilo die ik met dit dieet kwijt ben geraakt zijn er ook nog steeds af + 4 maten kleiner heb ik nu. Dus je valt ECHT VET/ CENTIMETERS AF. niet alleen vocht maar echt vet dus.

Ik ben zeg maar de expert met het melk dieet

dus als jullie vragen hebben kunnen jullie me allemaal gewoon toevoegen als jullie willen..

fleur_ceres@hotmail.com

liefs

Ikke
03-01-11 18:14
Bedankt voor je reactie!
Ik kan het stuk vlees ook in de oven doen?
Mag je (zwarte)koffie zonder suiker drinken?

Lightasair
03-01-11 19:24
Het werkt zekker weten!

Youdid
03-01-11 23:32
Hee Fleur,
Volgende week ga ik beginnen met dit dieet (of nouja, zaterdag:-)). Ik vraag me alleen af hoe lang jij over die 12 kilo hebt gedaan ;-)?
Youdid

Soraya
04-01-11 09:02
Ik ben vandaag begonnen met het dieet. Hoop echt dat het werkt! Hou jullie op de hoogte

mariapa
04-01-11 20:50
ik vind dit dieet zo ongezond en vind het hier eerlijk gezegd ook nii thuishoren, je krijgt hierdoor zo'n giga tekort aan vitamines.

Youdid
10-01-11 00:15
Ik ga morgen beginnen met dit dieet.
Ben echt heeeel benieuwd :D!

Adverteerder:
1 2 3 4 5  > >>
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie