logo

Carpheaven.nl Karper vissen in de regio Noord-Limburg

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wat een slecht weer !!

Hotforum
Gratis je eigen forum
Rob
11-07-08 20:45
Geplaatst: Za jul 28, 2007 15:53 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Zoals voorspeld.
2006 was het voorjaar geweldig en de zomerperiode zwaar klote. De hele maand augustus heeft het geregent en het ziet er na uit, dat de bouwvakvakantie dit jaat hetzelfde treft. Maar als we naar het zuiden kijken, met temperaturen worden bereikt vanboven de 40 graden, denk ik dat we het hier zo slecht nog niet hebben. September en oktober kunnen we nog heel wat gaan genieten, want let op mijn woorden, "we krijgen weer een heel mooi en lang najaar".

Wat je nu ook hebt, zodra het een beetje weer is, zit het sjokvol langs de waterkant. Maar iedereen heeft recht op z`n plekje, daar zul je mij niet over horen. Zolang het maar niet diegenen aantrekt, welke de hele dag door aan zo`n vijver tevinden zijn en niets te doen hebben. Massaal komen ze onder hun steen vandaan gekropen en beginnen tegen iedereen en alles te ouwe hoeren. Geen hond wil het horen dus verhang jezelf. Ik haat die lui. Ze weten alles beter en verjagen met hun pipo kleren alle vis langs de directe waterkant. Zouden ze niet beseffen dat ze storen.

Bahaal 11-07-08 20:44
Geplaatst: Vr jul 06, 2007 16:39 Onderwerp: wat een slecht weer !!

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Allemaal

Wat een bale weer, ik kom niet meer aan vissen toe met dit weer.
Ja, ik weet je kunt je er op kleden maar bij het penvissen loop je veel en om steeds je spullen mee te slepen of alles verderop onder een paraplu te zetten is ook niks.
Het MOET gewoon weer beter weer worden , de zon Moet weer gaan schijnen !!!

Hopelijk word het volgende week beter , wil echt weer gaan vissen.

gr. bahaal

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie