15-09-06 14:14Ik sta je graag bij in wat voor hulp er ook gevraagd wordt.
Kom ik er zelf niet uit dan heb ik altijd nog mijn Maatje Dirk(Bluebird)die ik ff om hulp vraag en hij kan je zo waar het mogelijk is zeker verder helpen.
Schroom niet wij zijn er voor U.
En alle hulp is natuurlijk welkom
15-09-06 14:34Uiteraard doen we ons best,mochten er vragen zijn
omtrent het verfraaien van websites
Voor animatieplaatjes op je website verwijs ik iedereen gaar door naar Bluebird Animatie http://bluebirdanimatie.jouwpagina.nl
Sla een plaatje die je leuk vind op door er rechts met je muis op te klikken en te kiezen voor ....DOEL OPSLAAN ALS .... sla dit plaatje op in een map op je harde schijf en surf naar www.tinypic.com daar upload je het plaatje en zij geven je een NIEUW httpadres van jou gekozen plaatje
Wij bieden u een 9-tal services gratis aan. U kan gebruik maken van een gastenboek, teller, forum, shoutbox, berichtenbalk, powerlinks, powerads, organizer en poll.
Wij ontwikkelen ook scripts op maat die volledig in uw website geïntegreerd kunnen worden.
Tevens verzorgen wij ook de installatie op uw server
en u kan rekenen op support zodat u nadien alles zelf kan beheren.
26-09-06 11:05Hallo hé,
Het lijkt hier meer een reclame rubriek hihi
Ik heb wel een tip!
Mischien simpel,
maar het werkt wel alles is te vinden op internet!
GOOGLE!!!
Ik had totaal geen verstand van computers, internet en de hele rattaplan
Niks gevraagd maar nu weet ik heel veel en allemaal zelf opgezocht via google!
Groetjes en dikke knuf
~AnitA~
ik had een vraag , weeet je soms een manier hoe ik mijn plaatjes vast kan zetten op mijn site
want nu kunne ze alles meenemen , zelfs die mooie award die ik van je heb ,
of is daar geen manier voor ..ik hoor het graag van je
fijn weekend en groetjes demi
ik heb je award bij trendydini er op gezet dus ik hoop dat ik het goed heb gedaan met jouw url eronder.
Maar ik heb nog een vraagje over je berichtje in mijn lichtbalk want ik zie dat dus niet in mijn gastenboek en wat ik dan weet krijg ik het laatste binnengekomen berichtje te zien.
Ik ben niet superhandig hoor met de computer want we hebben het pas ruim een jaar.
En Betsy ik zal ook nog iets over de plaats waar jij woont op mijn Turkyesite zetten want net als ik al zei ik hou erg van dat land en de lieve mensen daar(niet om te slijmen hoor)
Ik heb een script om je site te beveiligen die stuur ik naar jou toe Demi
En Dini,misschien ff in de instellingen kijken hoe alles uit of aan staat.
Heb zo even geen andere oplossing en ik ga wel even voorleggen aan mijn maatje
01-10-06 22:21Ik heb wel een vraagje over verschillende lettertypes in een rubriek!!Is dit mogelijk?En hoe werkt het,ook qua kleur,heb ik zin in verandering.Gooi eens in de groep,of wie het antwoord weet!NAME IT O.ja ben niet zo snel van begrip als je begrijpt wat ik bedoel
Betsy
02-10-06 03:20Hoi Patricia,
Je kan het heel simpel doen met paint
Dit hierboven heb ik ook met paint gedaan.
Maak of zoek een zwart of ander kleur achtergrond en sla die op in mijn afbeeldingen.
Ga naar mijn afbeeldingen en ga op het plaatje staan(die jij hebt opgeslagen)en klik rechts en openen met paint.
Dan zie je links een bewerkingset en klik op A.
En daaronder heb je 2 mogelijkheden ik pak meestal de onderste omdat die transparant is.
Ga met je muis de gewenste maat selecteren in jou plaatje en en kies dan jou lettertype en grote.
En helemaal onderaan kan je de gewenste letterkleur kiezen.
Om verschillende regelkleuren te krijgen maak je eerst een regel.
En dan selecteer je weer opnieuw jou gewenste maat dan wordt dit regel 2 met ander lettertypen,kleur en grote.
En zo doe je dat telkens opnieuw.
Vind je het plaatje zo geslaagd dan kan je het opslaan...ga naar bestand en opslaan als....
Ik hoop dat je wat aan deze uitleg hebt...of anders vraag maar weer als het niet lukt.
Er zijn ook andere manieren maar dat is weer een ander verhaal en wat ingewikkelder
Kijk eens op http://generatorblog.blogspot.com daar zie je heel veel generators
met je eigen tekst er in en wat gummen heb je al heel gauw wat leuks gemaakt
dit even uploaden bij http://www.uploadimg.be bijvoorbeeld en dan in het img script weer op dit forum plaatsen wat je hebt geupload
Het script wat ik heb is te lang om hier te plaatsen.
De toegestane regels in het forum zijn maximaal 20.
Als je je mail door wilt geven kan ik het naar jou toesturen
En uitleggen hoe je het script moet plakken.
24-10-06 20:41Hoi Betsy
weet jij of je in de forums ook alleen een berichtje kan verwijderen,want ik zou graag die rode glitterplaatje in mijn forum verwijderen die ik er opgezet heb.
kijk maar even.of moet je dan heel dat blok verwijderen,want dat zou ik wel jammer vinden.
29-10-06 00:12Hoi Betsy
ik hoop dat ze er nu wel een beetje goed opstaan ik heb ze vervangen met Tinypics,de rest van de plaatjes doe ik toch ook nog maar ,ik vervang ze allemaal maar een keertje hiermee.
en hoop dat het nu welgoed gaat
nog bedankt Betsy.
29-10-06 01:23Ja die foto is een beetje donker genomen,Maar spiritualiteit is niet donker hoor, het kan heel mooi zijn als je er op een goede manier mee omgaat.
hoe maak jij trouwens die mooie plaatjes met die texten erop.
Frank
03-11-06 21:19is het een goed idee als ik al mijn reclame verwijder als ik mijn site verander van de week???Heb al wat bij elkaar gesprokkeld en daar past eigenlijk de reclame totaal niet bij..Goed idee dus????
Wat je ook kan doen om je reclame's te behouden is;
Zet ze allemaal onderin waar jij je banners en logo hebt staan
Succes met het verfraaien van je site
Lieve groetjes Betsy
dank je
03-11-06 21:37Ga er nog ff overslapen!!Ben goed aan alles bij elkaar aan het zoeken dat ik het meeste in 1 keer kan doen,anders staat het in de tussentijd beetje zielig.Wel weer ff leuk overal rondsnuffelen Slaap lekker voor later liefs patricia