logo

Forum over Ibrahim Afellay,, wil je iets zeggen vragen of iets anders kwijt zet het er maar in ;)

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Ibrahim met Hoofdoekmeisj

maissa
03-10-09 17:55
Heeei,

Ik zag ibrahim laast in utrecht hc
met een mooi marokaanse meisje met hoofdoek
ze had groene ogen die waren echt opvallend
en ze waren echt heel romantisch
dus ik denk dat al die dromen van
veel meisjes nu kapot zijn
iedereen stond hem ook aan de kijken enzoo
wie heeft het ook gezien
Ik Wens ze veel liefde en geluk toe

Siham
03-10-09 18:55
Dat heb ik ook gehoord van mee meisje
dat ze hun samen zag bij hv utrcht toch

K. 03-10-09 21:40
Wat deden ze dan? Hield hij haar hand vast? Of lachten ze steeds naar elkaar? Wat leuk, ik wens ze ook veel geluk toe.

maissa
03-10-09 23:07
Nou eerst hand en hand en toen ging ze zitten steet in elkaar ogen kijken enzoo echt verliefd en hij gaaf der ook steets kusjes op der wang en der hand

ikram
14-10-09 13:00
pff
elke keer weer iemand anders,
worden jullie er zelf niet gek van ..
ik bedoel maar .. ene keer is het die en dan weer die ..
hallo denk een beetje na, als is dit waar wat je hier zegt, en je hem egt hebt gezien met een ''hoofddoek meisje '' ( moslima)zet het dan niet op deze forum.
nogal lullig vind ik !

DEGENEACHTERJE 19-10-09 18:30
IDD IKRAM

Betweter 19-01-10 22:24
Mensen Even serieus ook al had hij een vriendin dan loopt hij daar niet zo maar mee over straat en hij zou zeker geen hand in hand lopen en kusjes geven dat doe je pas nadat je getrouwd bent als je een goede moslim bent wat hij dus ook is dus doe maar ff niet betweterig zo van: 'ik zag hem daar en daar met die en die en iedereen moet nu stoppen met van hem houden want dan heb ik hem voor mezelf "
Ik Heb al die ordinaire mensen wel door

tientje 02-02-10 17:20
Je moet niet steeds kijken of iemand bezet is en als hij dat is Dan moet je blij zijn

Veel geluk en en groetjes

tahmine
15-02-10 22:37
Ja uhm? Wat moeten wij hiermee? Als hij een vriendin heeft, nou ; wens ik hun alle goeds toe.
en dat ene van dat ze het niet zouden doen/ mogen doen.
vindt ik nogal dom, ik bedoel ; dat heeft niks met moslim zijn te maken. Je bent verliefd dan mag je wel hand in hand lopen hoor, en jongeren geven elkaar regelmatig een kusje op de wang. Dat is toch goed?! Doe niet zo freaked-out.
Ibrahim Afellay is al verloofd, blijkbaar uit de foto's en internet. Want hij heeft op bepaalde foto's aan zijn rechterhand en aan zijn ringvinger een gouden ring.
dus dat is denk ik een antwoord op een vraag. xD

maar laat toch zitten mensen!
als hij maar gelukkig is, !
en nederlanders konden al gelijk hun droom weggooien want elke idioot weet dat hij alleen met moslima's trouwt?
right? xD

pipi 16-02-10 14:28
Hij heeft al jaren een ring om zijn vinger... Volgens mij heeft het er niks mee te maken dat hij verloofd is...

Maar ja zolang hij gelukkig is, is het toch goed? HEt veranderd er niks aan dat het een lekker ding is

TRIESTT
25-02-10 14:42
woelahh mensen zijn triest
ik heb al jaren deze forum niet bezocht maar wat een trieste dingen kom ik tegen wuahaha ..
zoals die topic VOETBALLERS ZIJN VIEZERIKKEN wuahaha
k zie iepiee al zoiets iets doen hahah, z'n moeder smackt hem xD
maar deze topic kan wel waar zijn , dus k zegg niet dat het onzin is, maar omdat hij een ZILVEREN ring draagt , hoeft dat niet perse te betekenen dat hij verloofd is ..

En trouwens moslims mogen helemaal geen goud dragen (jongens dan hè) vandaar dat hij altijd een die standaard zilveren ring draagt..

Mo 25-02-10 14:58
ibi is niet gekk om het in het openbaar te doen damess
dat doet ie egt niet!
morgen ochtend staat het op de voorpagina van de krant zoals hij dat zelf zo mooi heeft gezegd!

duss weer een bulshitopic

haaj 26-02-10 18:46
Welke krant lieve schat? er is helemaal geen officieel nieuws over ibi die zou gaan trouwen of een vriendin heeft of wat dan ook, mensen moet maar gewoon wachten tot het wk en dan komen ze er zelf wel achter

i.
26-02-10 19:50
hoezo wachten tot wk??

weet jij iets wat wij niet weten??

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie