logo

Forum over Ibrahim Afellay,, wil je iets zeggen vragen of iets anders kwijt zet het er maar in ;)
1 2 3 4 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

voetballers zijn viezerikken

heartbroken 11-08-09 13:08
Vinden jullie het ook niet dat voetballers maar denken dat ze alles zijn....mijn god ik haat ze.....ben er een keer ingetrapt!!!!!!! en dat is degene waar deze fansite van is maar dat is ook de laatste keer!!

Hij doet zoooooo schijnheilig de eerste keer dat je hem ziet heel de tijd aandacht vragen en versieren tot hij erbij neer valt .en als hij je verliefd heeft gemaakt dan gaat hij gebruik van je maken.bah met zijn vieze scheve kutkop!!!!!!

ik haat mensen die gebruik maken van hun positie, het kan toch eigenlijk gewoon niet!!! Daarom wil ik hier gebruik van maken en iedereen waarschuwen voor Ibrahim....meiden denk 40 keer na!!!!!!!

Maar god straft, als hij maar niet denkt dat hij weg kan komen met zijn daden....

heartbroken Girl!!!

afellaychick
11-08-09 18:59
Wat heeft bij je gedaan dan??
Ibrahim is een goede vriend van mijn broer en ik vind hem niet vies! Dus ik ben benieuwd wat hij je heeft aan gedaan?

heartbroken 11-08-09 21:25
hey chick,

wil ik niet verder op ingaan, wil alleen gebruik maken van deze site om andere jonge meiden te waarschuwen!!!
Gewoon niet intrappen meiden oke hij is gewoon nog jong en heeft te veel aandacht gekregen waardoor het hem naar zijn bol is gestegen + maakt gebruik van zijn positie!!!!
en zo krijgt hij meiden zo ver om dingen te doen die ze niet willen.

lalala 11-08-09 21:56
pffff...en wij moeten jou zomaar gaan geloven d8 t effe niet
ik kan ook zomaar dingen gaan verzinnen jah hij heeft me dronken gevoerd en toen verkracht en ben toen zwnger geraakt en moest van hem een abortus plegen...yeah right girl...
zonder bewijzen kom je nergens en miss heb jjij je wel als een goedkoop gedragen welke jongen zegt daar nee tegen ...?

srya 11-08-09 22:19
Ik geloof je eigenlijk wel hoor, ik bedoel kijk naar zijn hyves. Dat zegt wel iets over iemand...Echt rot voor je! En dat verhaal over Annette (dat meisje in Madrid) ik weet dat dat ook waar is, 100% zeker, hij played er echt op los hoor. Jullie kunnen wel zeggen ik geloof t allemaal niet, maar jullie willen het gewoon niet zien. Hij is knap en hij weet het en hij maakt er volop gebruik van!

srya 11-08-09 22:22
Hij is vast en zeker een goede moslim als het gaat om vasten enzo, maar hij is echt té schijnheilig als het gaat om uitgaan en meisjes en sex, hij doet zoooo braaf man

Anne 11-08-09 22:57
@ heartbroken, Waar was je hem dan voor t eerst tegengekomen? tijdens t uitgaan?
x

lalala 11-08-09 23:15
wrm zou ik zoiets niet wilen zien ik bedoel ik denk egt geen 24-7 aan hem maar ik geloof t gwn niet en als t waar mag zijn boeiend hij is me toekomsitge man niet hoor

ayla 12-08-09 03:06
Klopt, hij is echt een viespeuk! Ik heb hem ook een paar keer gesproken en gezien.. En hij is ECHT zo!

Wat heeft ie met Annette gedaan dan, heb er niks over gehoord..

raisa 12-08-09 03:49
sjonge jonge lalalala volgens mij ben je zelfs jaloers!!!!!!!!!! dat meisje zegt toch niet dat het zo ver is gegaan je hoeft toch niet zo uit te vallen. sterker nog ze zegt er niks over maar wil ons waarschuwen en wat je ermee doet moet je zelf weten, geloof het of niet geloven of er iets van leren en hem niet meteen geloven mocht ie je versieren. een waarschuwing is nooit fout.

thanks girl
never a trust a guy a specialy when he has power!

lalala 12-08-09 11:47
waarom zou ik jaloers zijn...? Ik geloof het gewoon niet zomaar. ik bedoel je kunt dingen verzinnen ,ik kan ook op deze site komen en een naam verzinnen en zeggen dat me dit en dat is overkomen... maar zelf verteld ze niks wat haar verhaal nog minder waar maakt...
jaloerss... omdat zij zegt dat hij haar heeft gebruikt moet ik jaloers zijn.. ALS het zo zou zijn zou k juist blij zijn dat t mij niet is overkomen...
en tenslotte mogen we allemaal een mening hebben en achter de waarheid zullen we nooit komen want we kennen hem niet (teminste ik ken hem niet) dus kom niet zeggen da ik jaloers ben!

raisa 12-08-09 12:15
ppfff nou in ieder geval wel gefrustreerd hahahahah

lalala 12-08-09 15:06
K heb wel belangerijkere dingen in me leven te doen waar ik me over kan frustreren

srya 12-08-09 23:31
Oh met die Annette, hij had haar niks aangedaan ofzo, maar zij was meegegaan naar zijn hotel toen hij in madrid moest voetballen (tegen atletico madrid) ze hadden elkaar ontmoet in een nachtclub. Hij zegt altijd: nee ik ga niet zo vaak uit en bla bla bla, maar hij gaat wel vaak uit haha, niet dat dat raar is ofzo voor een jongen van 23, maar hij liegt er wel over...

Marije 13-08-09 11:50
Niet alleen voetballers zijn viezeriken. Het is en blijft ook gewoon een kerel. En die zijn niet altijd even leuk...

Gastenboek  |  Gratis website  |  Spellen spelen  |  Gratis forum  |  Clipjes  |  Gratis kerstcadeaus  |  Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
lalala 13-08-09 12:11
ben t met marije eens

afellaychick
13-08-09 21:53
lekker boeiend

layla 14-08-09 00:35
Als hij een weekendje vrij is, is hij sowieso in de club te vinden.. Ben hem nu al zovaak tegen gekomen, tijdens het uitgaan.

srya 14-08-09 11:04
Hij was ook in Chersonissos deze zomer

maina 14-08-09 22:34
ooh heb me m daar gezien....

Somebody 15-08-09 11:17
Ibi was niet in Cherchonissos dit jaar..
En Heartbroken heeft helemaal gelijk!
De eerste keer dat je met hem afspreekt is hij schattig, verlegen, lief, kijkt je steeds met van die puppy-ogen aan, schuift steeds dichter bij je op de bank en probeert je vervolgens heel schattig te zoenen..
Hij wil meer, maar hij respecteert dat je dat de 1e keer nog niet wil.
Hij wil je zsm weer zien, en de 2e keer is hij nog steeds lief en schattig, maar "moet je niet zo flauw doen", hij zal "echt heel voorzichtig met je doen".
En ja, verliefd wordt je..
En gebruikt vervolgens ook..
Al 3 jaar lang..
Je blijft hoop houden, want hij smst schatje, lieverd, knapperd etc.
Naief?! Of gebruik je hem vervolgens ook niet?!

1 van de 15-08-09 11:38
hij heeft het er maar druk mee...
bij mij is het precies hetzelfde gegaan met hem, zo herkenbaar dit!!!

Somebody 15-08-09 13:01
Heartbroken en 1 van de,
hebben jullie ook nog steeds contact met hem, of zijn jullie wel zo sterk om er mee te stoppen??!

maina 15-08-09 13:20
WOW... Maar waarom spreken jullie dan met hem af.
en bedreigt hij jullie ofso... .
ik zo hem echt aangeven bij de politie ofso iets iig ik zou m er niet zomaar vandoor laten gaan...
wat denkt ie wel niet.

afellaychick
15-08-09 13:37
Ik denk dat niet hij alleen fout is!!
Ik denk dat jullie er ook wel wat van kunnen!!

Somebody 15-08-09 15:55
Hij bedreigt ons niet, tenminste mij niet.
Het is alleen zo dat als je iemand echt leuk vindt..
En steeds als ik het contact verbreek, weet hij zo op me in te praten dat ik echt de enige voor hem ben en is hij zo lief voor me.
Het contact met hem (en Nordin) is gewoon ook heel gezellig! Ook als we bij hem thuis thee drinken etc.
Het ligt dus niet alleen aan hem, ik trap er steeds weer in!
En Afellaychick, jij veroordeelt altijd alle mensen die iets negatiefs over hem zeggen.
Een tijdje terug heb ik mijn verhaal ook gedaan en was ik ook een of andere leugenaar.
Er zijn geloof ik verhalen genoeg nu!

lalala 15-08-09 16:18
Als hij je niet bedriegt dan is er togh niks aan de hand...
Je hebben lol samen en je vind het gezellig.

afellaychick
15-08-09 17:43
Ja dat vind ik ook!
En dan nog hem de schuld aan schuiven!!

1 van de 15-08-09 18:49
somebody...
ik heb precies hetzelfde gehad... echt!!! wijze raad, stop ermee, geloof me! je bent vast veel meer waard dan dit

lalala 15-08-09 19:42
Ik vind dat hij ook wel schuldig is, maar jullie gaan erop in. Als hij ziet dat jij het ook wil(doordat je steeds bij hem terug komt en in zijn "mooie woorden" gelooft) denk hij natuurlijk jaa ik heb de prooi te pakken. en dan moeten jullie niet het zielige slachtoffertje komen spelen die hem zwart willen maken want jullie zijn net zo schuldig.. .
Als je zelfrespect zou hebben en je grenzen zou hebben aangegeven zou het niet zover gekomen zijn..
en hij is net zo schuldig hoor! ik kies echt niet zijn kant!!

srya 15-08-09 22:40
Nee maar ik snap wel dat als je iemand echt leuk vind, als je echt verliefd bent, dat je hem niet kan weerstaan, zeker als hij heel lief doet. Maar bedoel je met bij hem thuis theedrinken in eindhoven of in utrecht?

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes
1 2 3 4 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie