logo

Forum over Ibrahim Afellay,, wil je iets zeggen vragen of iets anders kwijt zet het er maar in ;)
1 2 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Ibrahim Afellay wel of niet weg bij PSV?

F. 23-10-08 17:25
Hey mensen ik hb gehoord dat Ibrahim weggaat bij PSV
klopt dat?

en bij welke club gaat hij dan spelen?

ik vind wel jammer dat hij weggaat maar werd toch een beetje tijd denkik!

-xxx-

Kim 23-10-08 19:28
Het is nog niet zeker dat hij weggaat.
Hij heeft alleen gezegt dat hij niet met zekerheid kan zeggen dat hij na de winterstop nog bij PSV voetbalt. Waar hij heen gaat weet nog niemand. Het schijnt wel dat Arsenal op de loer ligt.
Ook mist hij Aissati bij PSV.
Hoop niet dat hij gaat. Hij is nog niet constant genoeg om naar een echte europese topclub te gaan denk ik (bijv, zaterdag en gisteren speelde hij echt niet op zijn niveau). Zou het jammer vinden als hij dadelijk wegzakt, omdat hij te vroeg de grote stap gemaakt heeft.

H. 23-10-08 22:02
Nou ik hoop dat ie veel plezier krijgt bij zijn
nieuwe grote bekende buitenlandse
club :D

Tja, wel jammer maar leuk voor hem .

Kim 24-10-08 00:17
Ik gun het hem ook zeker wel, dat is het probleem niet.
Zou het erg jammer vinden voor PSV.. en stiekem ook wel een beetje voor mezelf, volg hem al vanaf zijn eerste wedstrijd en geniet (bijna) elke wedstrijd als ik hem zie voetballen, nee niet om zn uiterlijk, maar om zn voetbal kwaliteiten.
Maar als ie de stap kan maken, en er zit een mooie transfersom aan, en hij kan bij de volgende club zichzelf ook waar gaan maken.
Dan is het hem van harte gegunt!

Carolien 24-10-08 14:40
op www.voetbalprimeur.nl stond dat hij het nog niet zeker wist of hij na de winterstop nog in het shirt van PSV zou spelen. Ik hoop alleen niet dat hij te vroeg weggaat zoals Drenthe deed. Ibrahim speelde woensdag ook niet goed slecht zelfs dus hij heeft nog wat te leren :P! Ik denk dat het beter is dat hij nog bij psv blijft zo heeft ie altijd een basisplaats om zich verder te gaan ontwikkelen enzo

cheyenne 24-10-08 15:48
Denk niet dat het te vroeg zou zijn. Hij is volgens mij een van de toppers van psv. En niemand speelt elke wedstrijd goed, ronaldo bv speelt ook vast wel eens kut.

En de vergelijking met Drenthe gaat niet op, die zat pas 1 jaar in het 1e en is op basis van ek onder 20 naar madrid gehaald. (btw is Drenthe ook mentaal helemaal door de mand gevallen).

Als ik zondag kijk naar Engels voetbal en dan Kalou motm zie worden ben ik helemaal trots. Ik weet zeker dat ibi nu al een stuk verder is al Kalou dus ik denk dattie het makkelijk zal redden.

Hoop ook op een engelse club want die competitie volg ik ook :D kan ik em nog blijven zien.

bur 24-10-08 22:55
het lijkt mij slimmer om zn contract gewoon helemaal af te maken. want nu vind hij het ffies niet leuk door dat zn mattie's weg zijn( farfan,gomez,aisatti) maar voor voetbal is het beter. want hij kan zich dan beter ontwikkelen.

ik vind hij is gegroeid maar mag nog wel ietsje meer groeien todat hij er helemaal klaar voor is
want als het fout gaat is het doodzonde

Carolien 25-10-08 15:10
PSV laat Afellay in de winterstop niet gaan
Ibrahim Afellay zal het seizoen afmaken bij PSV. De spelmaker van de Eindhovenaren kon zelf geen uitsluitsel geven over de nabije toekomst, maar zijn club wil hem niet in de winterstop al laten gaan.

Afellay liet in een interview doorschemeren dat hij mogelijk in januari PSV al verlaat. Algemeen directeur Jan Reker wil daar echter niets van weten. "De afspraak met hem en zijn zaakwaarnemer is dat hij het seizoen hier afmaakt", zegt Reker in het Eindhovens Dagblad. "Als hij ooit weggaat, vertrekt hij naar een absolute topclub, waar hij als een grote jongen kan binnenkomen. Hij moet niet naar Middlesbrough, Newcastle United of Manchester City."

Verhalen over een gelimiteerde transfersom van vijftien miljoen euro in het contract van Afellay zijn volgens Reker onzin. "PSV kan voor hem vragen wat het wil en heeft de regie voor een groot gedeelte in handen. Het is wel zo dat hij boven een bepaald bedrag gaat meeverdienen."

Afellay staat door zijn indrukwekkende spel in de belangstelling van vele topclubs. De 22-jarige middenvelder heeft in Eindhoven nog een contract tot medio 2011.

Bron: Voetbalprimeur.nl

Mehria
Homepage
05-12-08 20:14
NEEEEEE Ibrahim Afellay moet niet weg van PSV!!!!....
Hij is de beste en knapste speler van de hele wereld!
Mijn schatje mag niet weg!!!!!...

-xXx- Mehria

Marije 07-12-08 12:58
Het is ze gerade dat ze hem in de winterstop niet laten gaan. Dan wordt ik me toch een partij pissig hahaha

Carolien 07-12-08 13:32
Maar als ze hem tot het einde houden dan kunnen ze niet genoeg beuren voor hem?
Dat zei die Derksen iig.

Evaaax3 08-12-08 21:49
De vraag is eigenlijk alleen maar wanneer hij weggaat =P Ik bedoel het is wel zeker dat hij weg gaat hij heeft talent en er zijn clubs die interesse hebben, opzich vind ik het wel leuk voor hem maar het is wel jammer voor het Nederlandse voetbal niveau als alle goede voetballers maar naar het buitenland blijven gaan wordt Nederland een steeds slechter voetballang. Ik hoop eigenlijk dat hij dit seizoen nog wel afmaakt.

Mehria
Homepage
17-12-08 21:01
OMG!! Ibrahim Afellay gaat natuurlijk nu niet weg...
Hij is gwn de beste en knapste voetballer die er bestaat!!

laura 20-12-08 22:46
ja hij zo mis naar arsenal gaan ik hoop het ik ben fan van arsenal en het is echt een goede club waar die dna komt en hij past er ook heel goed bijik weet zeker dat arsenal der weer op vooruit gaat want afellay en van persie samen zijn echt goed

Jasmijn 23-12-08 17:47
Áls hij weg gaat, moet hij naar Arsenal

Gastenboek  |  Gratis website  |  Spellen spelen  |  Gratis forum  |  Clipjes  |  Gratis kerstcadeaus  |  Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
Voetbal-meisje.
22-02-09 19:45
Het is niet zeker of die al weggaat.
Want tydens AZ & Groningen was die ook niet echt super.
Zo zie je wel dat die bij mindere clubs heel goed is, en bij iets betere clubs slechter is.
Als je acht naar Arsenal kan gaan dan moet je tegen Az en Groningen ook een beest zijn.
En dat was die niet echt.
Dus ik denk dat hy nog wel eventjes blijft.
Maar verder is het natuurlijk wel een top speler!
xjes.

utrecht-030 22-02-09 22:39
Jaa klopt wat je zegt voetbal meisje
bij mindere clubs speelt ie goed
en bij goeie club speelt ie matig
en als je echt naar een goeie club wil
moet je meer dan dit laten zien-wat ibrahim nu laat zien-
maar we zien wel

cheyenne 23-02-09 14:37
Nee ik denk echt wel dat hij weggaat, hij heeft al aantal seizoenen achter elkaar bewezen echt goed te zijn toch? Hij is volgens mij ook beetje uit de Ned competetie gegroeid. Niemand kan alle wedstrijden goed spelen....

afellaychick
24-02-09 17:40
Nee, ik denk niet dat hij weg gaat
Hij heeft het voor mijn gevoel wel goed bij PSV

Nicole&Anne
07-04-09 16:22
Afellay is mijn vriendje

dusss

blijft hij bij psv.

Marije 07-04-09 16:29
hebben jullie een driehoeksverhouding? of hoe zit dat?

Elissa 07-04-09 20:44
hahahaha marije Gelukkig hebben we altijd bakkal nog :p

nadja 07-04-09 20:54
nou elissa als het zo doorgaat mt bakkal, dus dat ie niet speelt, ben ik bang dat psv hem ook zal verliezen...

Elissa 07-04-09 20:59
Ja daar ben ik ook bang voor ja, als speler wil je toch spelen.. en hij speelt hoe je het went of keert niet
wel jammer voor hem hoor, maar als hij eventueel een andere club kan vinden die hem wel laat spelen wens ik hem veel geluk toe

Abdel
Homepage
13-04-09 17:22
Ik vind dat hy wel weg moet gaan , want hy is een goede speler..
Ik heb gehoord dat hy naar Hamburg zou gaan, dat zou een goede keuze zyn aangezien Van De Vaart nu by Real Madrid speelt en speelde by Hamburg.
Verkoopsom ongeveer 15 Miljoen

tjaa 19-04-09 15:35
allatief
word wel tijd voor hem denk ik
genoeg betere clubs dan PSV die hem willen

P. 19-04-09 18:35
Laat hij eerst maar eens volwassen worden ! De manier hoe hij weer reageerde vandaag tegen Vertonghen getuigt van een heel klein pikkie .
En ja , misschien is het wel de kift dat Ajax verloren heeft , maar wat een gigantische baby is die Afellay !

miep 20-04-09 11:47
maar luister dat deed hij omdat die vertongen dat bij hem had gedaan bij ajax-psv

Sanne 20-04-09 13:57
Waarom zoveel ophef om niets gewoon. En sommige hier moeten gewoon niet zoveel commentaar hebben. Laat die jongen toch een keer met rust.

mathijs
20-05-09 16:39
IK VIND DAT AFFLAY MOET BLIJVEN BIJ PSV EN OVER 2JAAR WEG GAAN NAAR EEN GROTE CLUB EN HET IS EEN GEWELDIGE VOETBALLER

odette
22-05-09 15:57
Neee, Ibi mag niet weg bij psv.

als ibi weggaan, ben ik ook geen fan meer van psv misschien :$:$

x null

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes
1 2 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie