| Auteur |
marokkanen zijn de beste in alles [sm5] |
|
fouradi |
06-12-07 21:53
kijk weer top marokkanen, broers fouradi. puur marokkanen. ze zijn ook knap:
http://www.youtube.com/watch?v=o052EiS-VtE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=9NxZy1GAF-I&feature=related
aicha:
http://www.youtube.com/watch?v=CfakMVy0iHo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=EMM1Ba-1juY&feature=related
|
|
Siham |
07-12-07 13:32
nee datzijn ze niet
grapje
|
|
kayleen |
07-12-07 16:16
dat wil je niet zeggen dat ze overal het beste in zijn
omg
(niet om te discrimineren hoor)
|
|
hamzahamza |
08-12-07 02:42
ja bijna overal de beste alleen bij schaatsen niet
marokkaans voetballers zijn de beste. kijk bv oranje doet alles om de marokkaans spelers voor oranje spelen. muziek: ALI B, Yes-R.................appa, sjaak, hind, fouradi......
zelf in criminaliteit wij zijn de beste
|
|
noa. |
08-12-07 13:07
marokanen zijn niet overal goed in hoor..
k zelf ben ook half marokaans en wij zijn niet over goed in hoor. jullie moeten niet zo opscheppen. kijk ronaldo die is tog ook vet goed. en hij ook niet eens marokaans.. en bent je nou echt trots dan marokanen aan de top van criminaliteit staan..? 't is eigenlijk alleen maar beschamend. daar moet je eingelijk helemaal niet trots op zijn weetje.. maja..
|
|
slaa |
08-12-07 17:24
Wáren ze dat maar, dan was het probleem met marokanen in nederland opgelost..
|
|
Kim |
08-12-07 22:50
en dan vinden jullie het gek dat er mensen zijn die raar tegen jullie opkijken??
Jullie weten niet alles, en zijn niet overal de beste in. Net zo min als wij dat zijn.
Opscheppen, pff..
|
|
Siham |
10-12-07 14:32
Kim :
nee we vinden het niet gek dat mesen naar ons OP kijken hoor,,
|
|
Hiyam* |
10-12-07 18:24
Marokkanen zijn inderdaad goed in veel dingen (voetbal, muziek en ze zijn vaak mooi)
maar ze zijn niet overal de beste in hoor
en ik heb fouradi in het echt gezien en zo knap zijn ze niet
|
|
hamzahamza |
11-12-07 02:58
kijk we zijn minderheid en dit land maar elk dag staan wij op de krant of tv of op internet. er wordt zelf een site over ibrahim afellay gecreerd. hij is ook marokkaan en de meeste meisjes vinden hem of mooie of goed speelt.
niet ontkenen marokkanen zijn de knapste in nederland
|
|
Kim |
11-12-07 10:31
Nogmaals jullie vinden jezelf helemaal geweldig, maar jullie zijn echt niet meer als ieder ander hoor.
Jullie komen hier in NL en jullie zijn welkom, maar probeer niet het land over te nemen. Jullie bouwen hier moskee's omdat het bij jullie geloof hoort, maar wat als wij een kerk in marokko bouwen??
Er zijn inderdaad veel marokkanen die goed kunnen voetballen. Maar er zijn volgens mij meer Brazilianen die het hoger niveau in het voetbal bereikt hebben hoor.
Jullie zijn goed, maar echt niet overal de beste in. En wat betreft dat wat ik in mijn vorige post zei.
Jullie begrijpen best wat ik bedoel, jullie doen jezelf wel zoo geweldig voor, vind je het gek dat er mensen hier in NL zijn die daar een hekel aan hebben??
Jullie zijn nog altijd in Nederland. Allemaal welkom maar probeer NIET het land over te nemen.
|
|
Siham |
11-12-07 13:26
Zoals Aboutaleb zegt: Wie het hier niet naar zijn zin heeft mag zijn koffers pakken.
Ik geef hem als Marokkaanse groot gelijk.
|
|
sandraaa |
11-12-07 17:58
Over muziek de beste mwah das ieder zijn smaak toch
net als met sport, voetbal vb ieder vind een ander goed
k vind niet dat je kan zeggen marokkanen overal de beste in
|
|
suri_girl |
11-12-07 18:36
sommige marokkanen zijn goed sommige niet , er is vast wel iets waarin een mocro het beste is maar niet in al die dingen die hier allemaal genoemd worden.. als jullie zeggen voetbal dan is da ook niet waar want daar zijn verschillende meningen over over wie de beste is! dus het is ook een beetje een raar topic.. beetje kappa ook niet discriminerend bedoeld hoor maar jullie zouden het ook niet leuk vinden als ik zei da surinamers overal het beste in zijn (mijn volk )
|
|
Siham |
12-12-07 12:39
surninamers zijn vooral goed in zingen en voetballen.
Soww dat mag je ook zeggen
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
|
hamzahamza |
12-12-07 16:09
kim wollah je maak me lachen.
nederlander hebben geen geloof. de meerderheid van jullie gelooft niet aan god en ga je nog over kerk praten.
wij leven in nederland en veel zijn hier geboren dus dat zijn volgens jullie nederlanders of niet? iemand die hier geboren is toch nederlander of niet? en jullie zeggen nederland is een democratie land. vrijheid van geloof. jij mag geloven waar aan je wilt. dus als ik nederlanders en moslims ben, mag ik toch moskee bouwen zoveel ik wil. het is mijn land zoals het jouw land is?
ik ken heel veel moskeen die vroeger kerken waren. ze zijn veranderd naar moskeen om dat jullie ver van jullie geloof zijn. en wij niet ons geloof wordt groter en groter. ik ben wel blij mee. jij niet . dan heb je pech. zoals allah zegt: ik blijf islam beschermen tot het eind van werld. als ik jou was ga eerste lezen over islam. en kijken waarom veel mensen zijn tegen islam maar toch hij blijft verspreiden. veel voetballers zijn moslim geworden:
ken je anelka? ken je thery henry? ken je rebery? van persie? dat zijn allemaal moslims geworden.
kijk deze videos>>>> nederlanders zijn moslims geworden:
http://www.youtube.com/watch?v=xKu3celNKOE&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=q4VRj0eTMvg
|
|
hamzahamza |
12-12-07 16:39
mooie nummers:
http://www.youtube.com/watch?v=QvCUiHK7AXk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=wkixYI9J5no&feature=related
|
|
Kim |
12-12-07 17:23
oke hamza je hebt gelijk dat er hier in NL geen 1 vast geloof meer is, maar dat komt omdat jullie marokkanen allemaal hier zijn. Ik heb nooit gezegt dat ik geen respect heb voor jullie geloof, wat jullie geloven moeten jullie zelf weten, ik discrimineer ook niet. Maar krijg zo ongeveer wel het idee dat ik wel in mijn eigen land gediscrimineerd wordt. Een theo van gogh deed uitspraken (eigen meningen!!) en werd erom doodgestoken.. Een Pim Fortuin deed uitspraken (ook eigen meningen) en werd er om neergeschoten. De vrijheid van meningsuiting is er dus niet!
Ik respecteer jullie geloof, als jullie dat willen is dat aan jullie, maar respecteren jullie mijn geloof ook?? Naar mijn idee niet want wat jullie vinden is goed, en wat anderen vinden is dus automatisch slecht, maar zo zit het niet in elkaar.
|
|
hamzahamza |
12-12-07 17:49
KIM
jij zegt twee dingen die ik zelf vind tegenstrijdig: jij respecteer ons geloof, dan vind ik goed. maar theo had geen respect aan ons geloof. bij ons is koran, allah en profeet zijn heilig. theo hij heeft een film gemaakt met een naakt vrouw op haar koran stukje geschreven. is dat respect?. hij ging de heel tijd ons profeet beleidigen met pedofiel en jullie geloof jullie geloof. is dat respect
ok ik ben met je eens De vrijheid van meningsuiting. maar waar is de grenze De vrijheid van meningsuiting? de grenze begin met De vrijheid van de anderen.
PIM is niet vermoord de islamiete. dus heeft niks te maken met ons. zelf het behandelen van tweede moorden is niet gelijk. mohammed B kreeg leven langs gevangenis straf en de moordenaar van theo is gek verklaart. is dat democratie? is dat gelijk behandelen?.
IK zei tegen je ga maar goed lezen over islam. wij geloven aan kristendom. je bent geen moslim als je niet aan gelooft.
heb je ooit een moslim gehoort kristendom te beleidigen. never never nooit. wij zeggen dat jullie geloof is waar geloof maar jullie hebben dingen in bijbel veranderd door de vertaling van de bijbel. koran is geschreven in arabiche en iedreen bid met arabische. zelf een chinees moet met arabisch bidden. bij kristendom niet. daarom is veranderd.
die mensen die niet eens met islam. beleidigen van geloof is niet de oplossing. vraag maar aan de geleerd van islam die gaan jouw vragen echt beantwoorden. en met respect.
ik ben tegen de moord van theo maar ik heb geen tranen achter gelaten. mohammed B heeft zijn straf en theo heeft zijn straf.
|
|
cheyenne |
12-12-07 19:12
tegen kim, je moet je realiseren dat nederland ook het land van de marokkanen is die hier wonen en zij hebben dus al het recht om moskeen te bouwen. Het enige wat ik wel irritant vind aan moskeen zijn die luidsprekers ik vind wel dat ze dat zouden moeten verbieden.
Verder maakt het toch niet uit wat men gelooft, ik vind alleen dat mensen hun geloof niet aan anderen moeten opdringen. Iedereen moet vooral doen waarbij hij zich goed voelt. En hamza is het zo dat de koran wel op de bijbel lijkt?
of ken je de bijbel niet...ik de koran niet maar opzich vraag ik het me wel af...
Zelf geloof ik niet echt in een bepaald geloof en bid ik ook nooit en ben zelfs heel zelden in de kerk geweest. Heb wel vanuit de basischool uit een christelijke basis meegekregen, maar naarmate ik ouder werd is het gewoon zo dat zoveel dingen uit de bijbel niet kloppen met wetenschappelijk bewezen dingen dat ik hier niet ik kan geloven. Wel geloof ik dat er meer is dan dit ik geloof meer in een geestenwereld en reincarnatie en karma en dat doe ik gewoon vanuit hoe ik de dingen voel.
Niks mis mee toch en ook met mensen die geloven niet!
Enne hamza je hebt gelijk marokaanse jongens zijn heel mooi :D
|
|
hamzahamza |
12-12-07 19:35
cheyenne
ik ben niet geleerd in islam. om eerlijk te zijn ik weet niet veel over de bijbel.
maar ik vertel je wat islam zegt:
God wou zijn bootschapen brengen bij mensen daarom ging hij iedere keer een profeet sturen maar helaas die worden vermoord. voor dat gingen mensen geloven in vuur of ze geloven aan de krachten van natuur. daarom heeft god profeten gestuurd om hun te vertellen dat god (of allah) één is. wat de bijbel wou vertellen is dezelfde wat koran vertel. in alle geloven is liegen (zonden) enzzz verboden.
wij zeggen dat islam is laatst geloof. komt geen andere profeet meer. en plus de koran is berschermt. over alle in de werld is maar dezelfde arabich boek. en ons profieet is niet vermoord. dus geslaagd geloof. kijk wij opdringen niet ons geloof. wij respecteren jullie geloof en wij verwachten terug dezelfde respect.
weet je wat is vertaling van islam? dat is vrede. en wij willen vreden. maar wij zijn niet bang voor de dood.
|
|
loeloe |
12-12-07 19:53
@cheyenne
de islam lijkt wel erg veel op de bijbel, of andersom...t komt soms wel op hetzelfde neer, alleen iedereen vat het op zijn eigen manier op.
|
|
Siham |
12-12-07 20:35
macha allah, die nederlanders die moslims zijn geworden
|
|
hamzahamza |
12-12-07 20:48
siham >> ik ken persoonlijk een nl meisje van 18 jaar die moslima is geworden zij heeft nu ook hoofdoek. zij komt soms bij ons thuis. ik heb haar bijna alle mijn boeken gegeven over islam.
dat is leuk om te zien. zij weet soms meer dan ik over islam.
|
|
Kim |
13-12-07 00:05
Oke hamza ik heb geen zin in ruzie hoor dat even ter verduidelijking. ..
Maar wat betreft dat van Theo van Gogh, ik bedoelde daar ook niet mee dat het helemaal goed is wat hij heeft gezegt, maar meer om de vrijheid van meningsuiting. Die werd hem niet gegeven. Zijn mening is anders als anderen (bijvoorbeeld dus die van mij). Maar het is zijn mening dus hij mag hem zeggen, net zoals ik die van mij mag zeggen en jij die van jou.
En ik respecteer de Islam. Ik zelf ben Christelijk opgevoed (niet heel streng, maar ik denk dat dat nog maar weinig mensen zijn) Zolang we elkaars geloof, en cultuur kunnen begrijpen en accepteren vind ik het goed hoor.
Zolang ik mijn eigen geloof hier in Nederland gewoon mag uiten en mijn meningen (als ze niet te extreem zijn tenminste) gewoon uit mag spreken zonder problemen, heb ik er geen problemen mee
|
|
hamzahamza |
13-12-07 01:11
KIM ik maak geen ruzie met jou. en zal ik nooit maken. wij proberen elkaar te berijpen.
wat betreft thoe is niet vermoord van wegens zijn mening uiting maar hij was te ver gegaan over ons geloof. hij ging veel roepen. ik kan misschien wel tegen maar er zijn mensen die gevoelig in dat soort dingen.
|
|
Kim |
13-12-07 11:39
Okee okee geen ruzie, dat is heel mooi.
en inderdaad Theo ging te ver daar ben ik het wel mee eens hoor. Maargoed dan zijn we het er dus over eens dat we elkaar proberen te begrijpen en elkaar (en het geloof/de cultuur) accepteren/respecteren
|
|
F. |
21-12-07 20:15
DOE NIET ZO ZIELIG!!!
|
|
Carolien |
30-12-07 22:50
Nou,ik vind niet dat marokkanen overal goed in zijn.
En over dat fouradi gedoe..
Wij nederlanders hebben ook genoeg mensen die goed kunnen zingen enz.
Kijk maar naar Jan smit en Nick & Simon enz.
Voetballers: Marco van Basten, Johan cruijff, Cocu,Robben,Van Persie en noem maar op.
Sorry,maar ik kan geen een Marokkaan noemen die het echt heeft gemaakt met het voetbal? Die echt zo als een Marco van Basten word gezien?
Misschien is die er wel hoor,maar ik ken er geen.
Heeft Marokko schaatsers? Goede zwemmers? Ruiters?
I don´t know. iig geen bekenden.
Dus? Ik kan het ook verkeerd zien hoor.
|
|
Kim |
30-12-07 23:18
Sommige landen zijn goed in het een en de ander in iets anders(kijk bijv. naar brazilie met de voetballers, of kenianen en hardlopen).
Ik denk niet dat er veel marokkanen schaatsen of aan ruitersport doen zij zijn goed in andere dingen.
Niemand is overal de beste in, ook niet als het om een land gaat. Maar ze zullen echt wel sporters, zangers enz. hebben die goed zijn. Maar dat hebben andere landen ook.
|
|
hamzahamza |
01-01-08 19:31
aan calorien
ken je said ouita 5 werld record in verschillende afstanden.
ken je nawal motawakil? (rennen)
ken je hicham garouch? (rennen)
ken je naybet? (voetbal)
mostafa hadji? (voetbal)
ken je karim alami, hicham arazi? (tunis)
dat zijn 100% marokkanen en geen surinamers.
kijk van basten en Cruif spelen in europa en niet in afrika. laten hun in africa spelen en jij gaat zien of ze gaan bereiken wat hebben ze hier in europa bereikt.
in marokkaans elftal hebben wij nooit iemand van andere land nationaliteit geven om voor ons te spelen.
bij oranje wel. afellay, aissati, bakkal en alle de surinamers. zelf kalou heeft nederland nationaliteit tegen. dat wil een ding zeggen. nederland is leeg gelopen met voetballers
|