| Auteur |
aissati een vriendin? |
|
liza |
29-08-07 11:49
weet iemand hoe het met aissati's liefdes leven gaat..
wie weet heeft hij wel trouw plannen ofzo ..(wat me sterk lijkt maarja)...
|
|
GtStFaN |
29-08-07 12:00
Ik zou het niet weten maar denk het niet hoor
|
|
Kim |
29-08-07 14:02
Hierbij komt er eigenlijk maar 1 ding in me op:
Zucht
|
|
noa. |
29-08-07 15:13
als jij er bij jou bij dit profiel een zucht opkomt. snap ik niet wat je hier dan komt zoeken..!? je mag tog wel nieuwschierig zjin. laat liza gewoon. alsof ze op jou mening loopt te w8en
|
|
noa. |
29-08-07 15:13
als jij er bij jou bij dit profiel een zucht opkomt. snap ik niet wat je hier dan komt zoeken..!? je mag tog wel nieuwschierig zjin. laat liza gewoon. alsof ze op jou mening loopt te w8en
|
|
Lisa |
29-08-07 15:39
jaa hij heeft een vriendin, jeugdliefde van vroeger
|
|
noa. |
29-08-07 15:47
acch...een jeugd liefde
weet iemand hoe ze heet ofzo..?
|
|
GtStFaN |
29-08-07 17:01
Serieus ! wat leuk voor hem weet iemand hoe ze heet
|
|
Kim |
30-08-07 14:17
Ik weet niet hoe oud jullie zijn enzo, maar serieus dit komt echt wazig over.. Eerst was er nooit iets met Aissati, nu dus blijkt dat Afellay waarschijnlijk een vriendin heeft stapt iedereen ineens over op Aissati.
Daarom dus *zucht*
|
|
noa. |
30-08-07 16:32
we stappen helemaal niet over op aissati.
en ik ben heis geen kind van 12 ofzo.die helemaal op hun geilt we zijn grwoon nieuweschierig.
|
|
Nicolette |
01-09-07 12:11
kim.. als je ons dom vind, waarom ga je dan wel mee zitten praten.. volgens mij ben je zelf gewoon stapel op aissati, haha
kussss nic
|
|
da costa (L) |
01-09-07 19:28
aissati's vriendin heet fatima
|
|
mona |
01-09-07 20:27
serieus?? heet ze fatima??
of maak je maar een grapje, da costa?
want volgens mij heeft ismail geen vriendin, hij lijkt me meer z'n jongen die daar niet aan begint, aan 'haram' relaties enzo.
maar ik kan het ook fout hebben.
De jongens van tegenwoordig..........
en veel(niet allemaal) beginnen wel aan verkering enzo. ook al weten dat dat niet kan/mag.
|
|
noa. |
01-09-07 20:57
@ da costa (L)
hoe weet je dat z'n vriendin fatima heet..?
XX
|
|
hamzahamza |
03-09-07 13:56
hij gaat met zijn nicht trouwen. ik weet haar naam niet
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
|
Marielle |
03-09-07 15:49
in een filmpje bij jong oranje vragen ze of hij een vriendin heeft en daar zegt hij de komende 10 jaar nog niet
|
|
4everPSV |
03-09-07 16:27
aissati heeft helemaal geen jeugdliefde want een kennis van mij heeft een x met hem gezoend op stap.. verder is er niks meer gebeurd maar als je relatie hebt ga je niet met iemand anders zoenen
|
|
noa. |
03-09-07 16:56
jaa..het lijkt mij ook niet als je een vriendin hebt dat je dan met een ander gaat zoenen maaar sommige mensen doen het nu eenmaal..maar ik denk dat ismail nietso is.
en als het klopt wat hamza zegt dat hij met z'n nicht gaat trouwen vind ik het nogal vaag (maaaar daar spreek ik met hem nog wel op msn over)want ik geloof er geen zak van.
|
|
Zafrah |
03-09-07 16:58
@ 4everPSV
hoellang is dat dan geleden dat jouu kennis met ismail heeft gezoend.>?
|
|
pietje |
03-09-07 17:17
kun je me de link geven van dat filmpje van jong oranje marielle
|
|
Kim |
03-09-07 18:03
Dat filmpje is van de slippertjes van jan joost van gangelen.. is inderdaad op tv geweest. Heb zo ff niet de link.
|
|
4everPSV |
04-09-07 19:29
uhh dat was denk ik vorig jaar in de zomer, want vlak daarna gingen ze op trainingskamp. mjaa een jeugdliefde moet wel wat langer duren dan een jaar en aissati gaat echt niet met zijn nicht trouwens hoor! dat zeide ze ook al over afellay voor dat hij iets met safira kreeg..
|
|
noa. |
04-09-07 22:45
jaaa ismail gaat echt niet met z'n nicht
ik spreek dat lulletje (hamza) net op msn ..en dat was een grapje zei hij...
|
|
amanda |
04-09-07 22:46
en ik geloof eigenlijk niet dat ismail zoent met een meisje dat ie amper kent...
|
|
Kim |
05-09-07 09:37
Zoals Ismail altijd op mij over komt denk ik niet dat die jongen snel een echte relatie aan zal gaan. Ook zoenen met een (bijna) onbekende vind ik niet bij hem passen. Denk dat die jongen nog lekker vrijgezel is, en dan voorlopig ook nog wel zal zijn.
|
|
Kim |
05-09-07 10:22
Hier trouwens nog ff een link van het interview met Aissati waar het hierboven over ging:
Hier was ie nog wel 17. Werd bijna 18 dus was een jaar geleden..
http://www.tien.tv/web/show/id=53152/langid=43/pagenum=15/terms=19153/videoid=137773
|
|
4everPSV |
05-09-07 17:54
nou dan geloof je tog niet dat ie met haar heeft gezoend jullie kennen ismail niet dus je moet ook niet zeggen dat ismail dat niet zou doen.. net alsof ht raar is om als je op stap gaat en dan met iemand zoent.. tis tog ook gwn een jongen!
|
|
noa. |
05-09-07 20:08
jaa...maar ik zeg niet dat ik aissati ken ofzo maar ik vind het niks voor hem dat ie oppeens met een meisje gaat zoenen die hij amper kent . En ik denk dat ie streng in de islam is opgevoed omdat z'n pa imam is. maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat hij graag zoent met meisjes die hij amper kent.. maaja...moet ie maar zelf wete.
|
|
flulu |
06-09-07 16:14
aissati is erg streng moslim die mag niet met een meisje zoenen of een relatie krijgen als die niet in intentie heeft om te trouwens dus wat jullie zegge is allemaal bullshir want aissati is echt een jongen die zich daar aan houd
|
|
noa. |
06-09-07 17:19
`jaa... dat denk ik ook
dus ik weet nie wat psv4ever lult.
|
|
4everPSV |
06-09-07 18:44
Ik lul helemaal niets ik zeg gwn de waarheid als je da nie wilt gelove dan ga je gang, denk je dat het mij wa kan schelen of je me gelooft of niet .. mjaa als jullie denken dat aissati nooit een meisje zoent zonder te denken met haar ga ik trouwen dan zou die nu waarschijnlijk nog met niemand gezoend hebben aangezien hij pas over tien jaar vriendin wil!
|