| Auteur |
samir afellay |
|
Loubna |
26-06-07 20:05
ey jongens ik weet niet hoe samir het broertje ban ibi eruit ziet maar ik heb zo'n vermoede dat dit hem is.
http://www.partypeeps2000.com/members/SAMIRRR.aspx
misschien kent iemand hem en kan ie ff zeggen of dit hem is
|
|
cheyenne |
26-06-07 20:45
nee das hem niet....
Hij lijkt gewoon echt pcies op ibi!! Je kon hem zien bij de wedstrijden laatste wedstrijd tegen vitesse! (misschien staat het nog op psv.tv) kan je em ff stilzetten alsie in beeld is dan zie je echt duidelijk van dat lijkt ibi wel! Maar die stond op het veld :D
|
|
Amier |
27-06-07 18:20
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5172
Bij 00:09:04 achter die vrouw met dat gele aan zeker.
Hijs int roze/paars
|
|
sandraa |
28-06-07 11:14
whoei als ie dat egt is dan is ie egt hot omg hij is et zo hott als ibi!!
|
|
GtStFaN |
28-06-07 16:52
Samir lijkt wel heel erg op Ibrahim echt niet normaal allebei knap!
|
|
anootjj |
30-06-07 12:39
Als je bij familie kijkt, sie je ook iemand met de naam gewoon-ibrahim...met afellay's foto....denken jullie dat hij dat is??
|
|
ik |
30-06-07 17:12
kweet nie of hij da is, bij zijn berichten staat wel op 2 april heel veel berichtjes met gefeliciteerd... maar der staat ook berichtje met hallo papa en kusjes van je dochtertje ofzoiets dat snap ik nie helemaal!
|
|
ik |
30-06-07 17:17
oow en volgensmij heeft issy ook partypeeps iig iemand die ismail heet 18 jaar is en vriend is van ibrahim... maar wrm staat er bij ibrahim geboren in marokko en woonachtig in marokko? het is allbei nederland...
|
|
sranang sma |
01-07-07 17:18
ooow samir is echt bommetje heeel lekker .maar goed!lijkt helemaal niet op ibi vind ik.ze zijn allebij wel mooi maar Samir is mooier kus kus kus lekker dikke kus van mij
|
|
Anna |
01-07-07 18:25
vet vaag kijk je bij die comments van gewoon-ibrahim en dan staat erbij van hey ik ben je schoonzus enzo ga je naar die site dan staat er ook woonachtig in Madrid. En dat klopt zowieso niet want dat vrouwke is geen zus van die Safira en als hij in die tijd een relatie had dan was dat toch al lang bekend geweest??
|
|
Anoniempje |
01-07-07 19:28
die partypeesz is helemaal neit van ibbi allemaal nepperijjj
dus verwacht er maar niet veel van!
safira is zijn vriendin nu.
|
Nawal Woonplaats: Utrecht |
04-07-07 21:46
heeej heej ,
ik zie dat jullie het niet zo goed begrijpen ?
kijk die foto's van Samir snap ik zelf ook niet .
Maar ik zelf zie Ibrahim vaak op het plein bij ivoordreef ,
& ik weet wel dat hij partypeeps heeft . & dat meisje : Elissa is eigenlyk de ex van Samir . & ja inderdaad hij heeft iets met Safira heb ze in wel eens gezien hier in Utrecht dus dat . 'k hoop dat er nu geen misverstanden over z'n . njaa .. de mazzel . Beslemma
|
|
Loubna |
04-07-07 23:17
ey nawal,
maar die pp2g van samirr is ie dus egt?
ik ben trouwens wel benieuwd hoe safira en ibi elkaar hebben ontmoet.
wat denken jullie?
xxxx
|
|
amy |
06-07-07 17:43
Loubna jij bent echt stalker nummer 1 van hem zeg :|
wat boeit het nou hoe hun elkaar hebben ontmoet
|
|
ann |
06-07-07 17:46
Zie dit berichtje van die elisa naar ibrahim:
loff my grote broer .
onee , zwager ea hahahaa . moet er nog ff inkomen
maarjaa , hoe gaat tie ? all een beetje beter ? of nogg
steeds knudde ? je weet het : '' Je schoonzus staaaatt
altydd voor je klaar ! '' && ga je nog wa leuks doen
of word het weer zo'n saaii daggie ? nou we gaan er gwn
wat van maken want anders zit je alleen maar gaarr te
bakken && dat kan ik niet aanzien . je weet het zelf ea
hahahahaa .. maarjaa ik ga je vertalen , ik kom maybe
euhm .. om 5 uur ja ? ik hou van je && dat weet je
maar als de beste . && niet vergeten ea ! xx Elissa
lijkt net of ze het alleen doet omdat samir 'het broertje van' is. Sorry maar zo iets zeg je toch niet tegen je schoonbroer :P
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
|
Loubna |
07-07-07 11:02
@ amy
waar kom jij nou eens weer vandaan. ik kwam toevallig die pp2g tegen van samir omdat ik een andere samir aan het zoeken was niet deze. en toen zag ik deze staan en stond er ook nog afellay enzo. dus dacht laat hem ff hierop zette kijke of dat hem egt is. en ik wil niet weten hoe ze elkaar hebben ontmoet omdat het ibi is maar alleen omdat ik daar gewoon nieuwsgierig naar ben netals een vriendin van mij een vriendje heeft en ik ook zou wille wete hoe ze hem heeft ontmoet dus kom niet zeike. en trouwens deze site is bedoeld om het over dit soort dingen te hebben er staat niet voor niks een gastenboek en een forum op deze site.
|
|
amy |
09-07-07 13:55
@loubna.
das allemaal heel fijn voor je maar je bent en blijft stalker.
|
|
Loubna |
09-07-07 16:16
@ amy
houd je bek , zielig kind.
en ik weet niet of je het weeet een stalker is iemand die door iemand geobserbeert is. denk je nou egt dat ik 24/7 aan hun denk. heb wel iets beters te doen.
vieze hoerrrrrrrrr
|
|
saskia |
09-07-07 16:22
@amy
je weet dan niet wat een stalker is
|
|
Loubna |
09-07-07 17:10
haha,,
thanks saskia
ik noem dit eerder nieuwsgierig
dan een stalker
xxxxx
|
|
hamzahamza |
09-07-07 18:42
hier lopen veel kinderen. sommigen dromen van afellay terwijl hij niet eens weet of je op de aardebol bestaat. jullie maken ruzie over onbekend iemand. ik noem hem onbekend omdat jullie de inerlijk van afellay niet weten. hij is normaal mens hij kan ook slecht inerlijk hebben en laat hij alleen goed kant zien. ik zeg niet dat hij slecht is maar het kan zijn. ik lach me kapot wanneer ik hoor een meisje zeggen wow lekker ding. dat zegt genoeg over jou meisje. jij kijkt alleen naar uiterlijk daarom wordt je vaak gebruikt of misschien wordt je later wel gebruikt.
meisjes van tegen woordig kennen geen schaamt meer.
ze denken dat ze modern zijn maar dat was vroeger ook zo. voor islam waren arabieren ook zo. alles toegestaan ( jahiliya). alles wat ik nu ziet was in jahilya(tijd voor islam)
|
|
Cheyenne |
09-07-07 21:46
Nou hamzahamza, wat je nou allemaal zegt slaat nergens op, als hier meisies zeggen dat ze ibi een lekker ding vinden denk jij dat ze gebruikt worden :S omdat ze zo denken.
Je kan iemand toch gewoon lekker vinden jij vind ook vast wel "beroemde" vrouwen lekker.
Een meisje wordt pas gebruikt als ze seks heeft met iemand terwijl ze dat niet wil, of alleen maar doet om erbij te horen ofzo. Verder moet iedereen lekker doen en laten waar hij of zij zich goed bij voelt!
Enne ff @ loubna heb je dat filmpie van de wedstrijd tegen vitesse gezien, want daar zie je samir afellay, dat weet ik zeker dat moet em zijn....een andere dus dan dat plaatje van die partypeeps
|
|
mocro |
09-07-07 22:01
Baazzz wollah hamza je hebt gesproken...se leven hier egt voor de tijd van islamm..pffff welloeh sgaamte meer op de wereld...
|
|
Loubna |
09-07-07 23:33
hey cheyenne
jah ik had al een keer gekeken want je had het al eens gezegt allleen ik kon het niet zien.
ik zag nergens iemand die op ibrahim leek.
xxx
|
|
hamzahamza |
10-07-07 01:53
chey...
dat bedoel ik doe wat jij er lekker voelt.
wat betekend iemand lekker vindt? za3ma jij bedoelt niks er mee. ik kan je garenderen dat meisjes hier hopen van een kus van afellay. za3ma als afellay jou wil kussen ga je nee tegen hem zeggen .
jij bent moslima hoop ik. en in islam een vrouw is heilig. bij echt moslims je mag alles aanraken en zijn zus, moeder en vrouw niet aanraken.
wat gaat het heen deze werld..... vrouw wordt verkocht achter het raam. vrouw doet alles om sexy te zijn om een aantrekelijk te zijn voor een man.
terwijl in islam een vrouw is de eerste school voor haar kinderen. een vrouw is niet alleen maar sex. jammer genoeg tegenwoordig is vrouw een andere woord voor sex.
|
|
Magherebia |
10-07-07 09:38
ey ik hamzahamza ik ben het ergens met je eens maar ergens in een forum hier was jij oook niet zo "heilig" en volgens mij ging dat om verkering nemen ofzo en jij bent niet hier om over mensen te oordelen allah swt is diegene die dat doet
En die pp2g is niet van zn broertje want zn broertje ziet niet erzo uit maar die in dat filmpje van psv wel
|
|
cheyenne |
10-07-07 10:33
hamza... ik snap je verhaal niet helemaal wat is za3ma :S
Maar ik snap wel wat je bedoelt dat meiden er tegenwoordig wel erg hoerig bij lopen. Ook zo jong al enzo daar heb je wel een punt, snap ook niet dat ouders dat goed vinden. Toen ik twaalf was speelde ik (bij wijze van)nog met barbies enzo en nu sexen die meiden al voor een beltegoed kaart of zo, echt te bizarre verhalen vind ik.
Enne als afellay mij zou willen zoenen zou ik hem wel afwijzen :P anders zou mn vriend hem vermoorden en mij dumpen dat heb ik dr niet voor over...
Maar denk dat de meeste meisjes hier gewoon jonge meissies zijn die posters van em hebben en beetje dromen, niks mis mee toch, heb ook zo'n periode gehad hehe als ik dr aan terugdenk schaam ik me dood maar kan dr ook wel om lachen.
Enne Loubna als je dat filmje op pauze zet bij minuut 9.04 wat iemand al gezegd heeft zie je hem wel duidelijk zitten!
|
|
Magherebia |
10-07-07 11:41
za3ma betekent zogenaamd
|
|
Loubna |
10-07-07 13:27
nou sorry hoor geloof het of niet maar ibrahim moet egt niet aaan mij komen niet dat hij dat zal doen maar ik heb respect voor mijn eigen lichaam en daar komt een jongen niet makkelelijk aan.
maar cheyenne is het die laatste wedstrijd van psv of een andere tegen vitesse?
xxx
|
|
Maghrebia |
10-07-07 14:35
loubna klik op deze link:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5172
en dan naar 9 minuten gaan en dan zie hem vanzelf
|
|
F. |
10-07-07 18:04
uhhhh. ik denk dat dat het broertje niet iss..
|